رسانه‌های اسرائیل:

حتی اگر فردا جنگ تمام شود، گردشگران به اسرائیل نمی‌آیند

حتی اگر فردا جنگ تمام شود، گردشگران به اسرائیل نمی‌آیند
رسانه‌های اسرائیلی تأکید کردند که تأثیر جنگ بر ورود گردشگری به اسرائیل فراتر از هشدار‌های سفر است و تأثیرات بلندمدتی بر تصویر آن دارد.
کد خبر : ۱۵۷۴۴۹

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیلی در مورد گردشگری و اینکه چگونه این بخش در پی جنگی که اشغالگران نوار غزه از ۷ اکتبر آغاز کرده اند، ضربه محکمی خورده خبر دادند.

وب سایت کانال ۱۲ اسرائیل با عنوان "حتی اگر جنگ فردا تمام شود، گردشگران به اسرائیل نمی‌آیند"، اعلام کرد: زیانی که به گردشگری ورودی وارد می‌شود طولانی مدت خواهد بود. حتی اگر جنگ فردا به پایان برسد، مردم جهان در حال حاضر در مکان‌های امن‌تر دیگری بازداشت می‌شوند.

این وب سایت به نقل از عیران کیتر مشاور و محقق دپارتمان گردشگری و مدیریت هتل در کالج آکادمیک کینریت، می‌گوید که در حال حاضر درصد نسبتاً کمی از مسافران اروپایی وجود دارد که قبلاً تعطیلات تابستانی خود را رزرو کرده اند.

این وب سایت اضافه کرد که تأثیر جنگ بر ورود گردشگری به اسرائیل فراتر از هشدار‌های مسافرتی و ممنوعیت بازدید از اسرائیل در این روز‌ها است و تأثیرات بلندمدتی بر "تصویر اسرائیل" و برند گردشگری در آنجا دارد.

چند روز پیش رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که تفرجگاه توریستی ایلات به "پناهگاه حدود ۶۰ هزار شهرک نشینی که از شهرک‌ها تخلیه شده اند" تبدیل شده است.

رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند که تجارت در ایلات به دلیل تشدید تنش در جبهه‌های شمالی و جنوبی با مشکلات اقتصادی مواجه است.

گردشگری در اسرائیل به بن بست و ضرر و زیان در این بخش به بیش از ۶ میلیارد دلار رسیده است، زیرا کشتی‌های تفریحی از سواحل اسرائیل دور می‌شوند و مردم بازدید‌های خود را لغو می‌کنند.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر