13 آذر 1402 - 10:05
مدیرعامل شهر جدید پردیس خبر داد؛

شناسایی ۶ هزار خانه خالی و اخطار به ۱۱۶ بنگاه معاملات غیرمجاز در پردیس

شناسایی ۶ هزار خانه خالی و اخطار به ۱۱۶ بنگاه معاملات غیرمجاز در پردیس
مدیرعامل شهر جدید پردیس از شناسایی ۶ هزار خانه خالی در این شهر و عرضه ۵۰۰ واحد از این تعداد خانه‌ها به بازار مسکن خبر داد.
کد خبر : ۱۵۷۹۷۷

به گزارش ایبنا؛ از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه در خصوص آمار خانه‌های خالی آن شهر و شناسایی بنگاه‌های غیرمجاز و فاقد مجوز، از شناسایی ۱۱۶ بنگاه معاملات املاک غیرمجاز خبر داد و گفت: ۵۶ تعداد از این بنگاه‌ها پلمپ قطعی شد و به سایر بنگاه‌های مشاور املاک غیرمجاز اخطار داده شده تا نسبت به اخذ مجوز و فعالیت‌های مجاز اقدام کنند.

 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: بنگاه‌های مشاور املاکی وجود داشت که بالای یکصد واحد و حتی تا ۳۰۰ واحد در اختیار داشت که جمع کردن این بنگاه‌های مشاور املاک غیرمجاز سبب افت و ریزش قیمت‌های مسکن در شهر جدید پردیس شد.

 

محبت‌خواه توضیح داد: آمار‌ها حاکی است که بین ۱۰ تا ۳۰ درصد در پردیس کاهش قیمت مسکن داشتیم و با تحویل واحد‌های جدید و تعطیلی کارگزاری در پردیس شاهد کاهش قیمت در پردیس خواهیم بود.

 

وی توضیح داد: بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ واحد خالی در شهر جدید پردیس شناسایی و به سازمان امور مالیاتی برای اخذ مالیات معرفی شد. همچنین به‌تازگی نیز یک‌هزار و ۵۰۰ واحد خالی جدید شناسایی شد که به‌زودی به سازمان امور مالیاتی معرفی می‌شود.

 

 

محبت‌خواه از معرفی ۴ هزار و ۵۰۰ واحد خالی به سازمان امور مالیاتی خبر داد و افزود: تا کنون ۵۰۰ خانه خالی وارد بازار مسکن شده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر