22 اسفند 1402 - 09:38
در گفت‌وگو با ایبنا مطرح شد:

نقش مهم اصناف در حذف واسطه‌ها و ساماندهی بازار شب عید

نقش مهم اصناف در حذف واسطه‌ها و ساماندهی بازار شب عید
تولیدکننده تلاش می‌کند درعین اینکه خود از بازار شب عید بهره‌مند شود، شرایط خوبی را برای تامین نیاز مصرف کننده فراهم کند.
کد خبر : ۱۶۱۱۶۷

قاسمعلی حسنی؛ رئیس اتحادیه بنکداران در گفت‌وگو با خبرنگار ایبِنا در خصوص درخواست دولت از اصناف در راستای ساماندهی بازارشب عید اظهار کرد: بی تردید بخشی از ساماندهی بازار شب عید وابسته به مسائلی است که تحقق آن به دست دولت است، اما در این میان نمی‌توان نقش اصناف را در حذف واسطه‌ها و کاهش قیمت تمام شده برای برخورداری بهتر مصرف کننده نادیده گرفت.

وی ادامه داد: اگر موضوع قیمت گذاری دستوری از بازار‌های مختلف حذف شود و بازار براساس عرضه و تقاضا به کار خود ادامه دهد، باتوجه به اینکه واحد‌های تولیدی به شدت نیازمند نقدینگی هستند قطع به یقین برای فروش بیشتر و افزایش عرضه با مردم همکاری بیشتر و بهتری خواهند کرد.

رئیس اتحادیه بنکداران تصریح کرد: در این موضوع شکی نیست که اسفند ماه به عنوان آخرین ماه سال و ماهی که ما را به فصل بهار فصل نو شدن و تغییری شگرف می‌برد؛ تقاضا افزایش می‌یاید و در این میان تولیدکننده تلاش می‌کند در عین اینکه خود از بازار شب عید بهره‌مند شود، تا جای ممکن مصرف کننده را نیز از وضعیت بازار برای افزایش خرید‌های خانوار بهره‌مند کند تا در این میان، هم تولیدکننده و هم مصرف‌کننده منتفع شوند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر