20 فروردين 1403 - 15:15

ریزش ۵ میلیونی سکه در کمتر از ۴۸ ساعت

ریزش ۵ میلیونی سکه در کمتر از ۴۸ ساعت
باتشدید تحولات منطقه‌ای قیمت سکه به بالای ۴۵ میلیون تومان رسیده بود، این نرخ امروز با کاهش التهابات به کانال ۴۰ میلیون بازگشت.
کد خبر : ۱۶۲۰۲۱

به گزارش خبرنگار ایبنا، نرخ سکه طرح جدید امامی در بازار که در روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۱/۱۸ به عدد ۴۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده بود، با ریزش ۵ میلیون تومانی در کمتراز ۴۸ ساعت، در لحظه تنظیم این گزارش به نرخ ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.


مشاهدات میدانی از خیابان فردوسی و سبزه میدان نشان می‌دهد اسکناس دلار با نرخ ۶۳.۳۰۰ تومان هم خریدار ندارد و به نظر می‌رسد انتظار معامله‌گران برخلاف روز‌های گذشته کاهشی شده است.

 

به دنبال این کاهش نرخ در بازار غیررسمی ارز، متعاقبا نرخ انواع سکه نیز دچار ریزش سنگین شد.



حباب سکه نیز از ۹ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان روز شنبه به عدد ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان امروز رسیده است که با کاهش چشمگیر ۳.۵ میلیون تومانی مواجه شد.



البته کارشناسان نیز هشدار داده بودند که افزایش نرخ سکه و ارز به دلیل حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و تشدید تحولات منطقه‌ای است و این افزایش نرخ‌ها سیاسی و هیجانی بوده و پایدار نخواهد ماند.


صاحب‌نظران حوزه طلا و ارز همواره به مردم توصیه می‌کنند که در شرایط هیجانی در این بازار‌ها ورود نکنند چرا که به دلیل نوسانات، احتمال ضرر و زیان بسیار بالاست.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر