11 تير 1396 - 13:34
نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی:

اجرای بانکداری اسلامی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در خانه ملت در اقامه نماز پرشور عید سعید فطر شهرستان نائین، از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران و تداوم فعالیت های گستر آن برای تحقق بانکداری ...
کد خبر : ۷۱۷۶۴

عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در خانه ملت در اقامه نماز پرشور عید سعید فطر شهرستان نائین، از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران و تداوم فعالیت های گستر آن برای تحقق بانکداری اسلامی در کشور تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، نماز عید سعید فطر شهرستان نائین به امامت آیت اله سجادی و با حضور جمع کثیری از نمازگزاران در محل مسجد جامع آن شهر برگزار شد.
در سخنرانی قبل از نماز عید فطر، عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی درست مصرف کردن از منابع می باشد و زیر ساخت های موثر در اجرائی شدن اقتصاد مقاومتی ساختار بهینه بانکداری اسلامی و قرض الحسنه است. 
وی با اشاره به فعالیت مطلوب بانک قرض الحسنه مهر ایران در نائین و استناد به آیه قرآن در خصوص این سنت پسندیده به مردم گفت: بانک هائی که در مسیر سنت قرض الحسنه گام برمی دارند و کسانی که جهت تحقق این امر تلاش می کنند مورد عنایت الهی هستند.
پوربافرانی ضمن تاکید بر سخنان امام جمعه نائین در حوزه اشتغال و منابع قرض الحسنه شهرستان نائین و با استناد به آیه قرآن کریم در خصوص این سنت نیکو و پسندیده، بستر را برای سرمایه گذاران مهیا دانست و بر خلاف انتظارات مردم که حتما باید کلنگی زده شود تا اشتغال ایجاد شود مردم را به سرمایه گذاری و افتتاح حساب در بانک قرض الحسنه مهر ایران دعوت کرد.
وی با اشاره به نگرانی حضرت آیت اله جوادی عاملی در خصوص بعضی از عملیات بانک ها وجود بانک قرض الحسنه مهر ایران را بستر مناسبی برای سرمایه گذاری جهت اشتغال معرفی کرد و افزایش شعب این بانک را از رئیس کل بانک مرکزی خواستار شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر