12 تير 1396 - 13:11

همراه کارت کیف پول می‌شود

معاون طرح و توسعه شرکت ارتباط فردا گفت: نسخه آتی همراه کارت به سمت کیف‌پول الکترونیکی می‌رود و جشنواره تپش در هر تراکنش می‌تواند نقطه پایان و آغازی جدید برای همراه کارت باشد.
کد خبر : ۷۱۸۲۲
کیف پژول ارتباط فردا

به گزارش ایبِنا به نقل از ارتباط فردا، نیما نامداری تاکید کرد: ارتباط فردا همیشه می‌خواهد یک گام جلوتر از صنعت حرکت کند که کار ساده ای نیست. زمانی که اجرای طرح همراه کارت را آغاز کردیم هیچ‌ شرکتی این سرویس‌ها را روی برنامک‌های(اپلیکیشن) بانکی خود ارائه نمی‌ داد، در حالی که هم‌اکنون تمام شرکت‌های PSP برای ارائه این خدمات با یکدیگر رقابت می‌کنند، از این رو باید مسیر خود را در این بخش تغییر داده وسطح خود را ارتقاء دهیم و ایستا نباشیم.


وی اعلام کرد: نسخه جدید همراه کارت به زودی در شهریور ماه ارائه  و سرویس‌هایی که روی نسخه جدید همراه کارت عرضه می‌شود با سرویس‌های اکنون متفاوت خواهد بود.


نامداری ادامه داد: نسخه آتی همراه کارت به سمت کیف پول الکترونیکی خواهد رفت و به‌گونه ای خواهد بود که با شرایط جدید پرداخت الکترونیکی کشور سازگار باشد از این رو محصول جدید همراه کارت تجربه کاربری جدیدی ایجاد خواهد کرد.


نامداری گفت: یکی از برنامه‌های شرکت ارتباط فردا حرکت به سمت بانکداری باز است، این شرکت قصد دارد یک پارادایم شیفت در فضای بانکداری ایجاد کند به‌گونه‌ای که بتوان از خدمات بانکی در حوزه‌های دیگر نیز بهره برد.


وی با اشاره به سایر پروژه‌هایی که برای اجرا در دستور کاری شرکت ارتباط فردا قرار دارد گفت: سوپرمارکت‌های مالی از برنامه‌های آتی ما به‌شمار می‌آیند، مراکزی که نام بانک، بیمه یا بورس بر سر در خود ندارند اما به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که تمامی خدمات مالی را ارائه خواهند داد.


در مراسم قرعه کشی جشنواره تپش در هر تراکنش ۶ نفر به قید قرعه انتخاب شدند و جوایز متفاوت این برندگان نشان از تفاوت دیدگاه برگزار کنندگان این همایش می‌دهد. جایزه سفر به قطب شمال جایزه اول این جشنواره است. ۵ جایزه دیگر مربوط به سفر به جنگل‌های آمازون و سفر به آفریقا است.


برگزار کنندگان این جشنواره سعی کردند همانطور که با همراه کارت توانستند تغییری در فعالیت‌های بانکی ایجاد کنند، با این جشنواره و هدایا نیز بتوانند تفاوتی در زندگی افراد ایجاد کنند، چرا که سفر تغییر در بطن زندگی افراد ایجاد می‌کند.


مدیرعامل شرکت پیدا، شرکت زیرمجموعه شرکت ارتباط فردا و ارائه دهنده خدمات پرداخت موبایلی در ابتدای این مراسم با اشاره به پیشینه همراه کارت گفت: نسخه اولیه این برنامک در سال ۹۳ روی سیستم‌ عامل‌های رایج بازار، اندروید، ویندوز و IOS ارائه شد همین باعث شد تا استقبال گسترده‌ای از آن صورت گیرد.


رضا شکیبا نیا افزود: از ویژگی‌های اصلی همراه کارت این است که برای استفاده از آن لازم نیست حتما مشتری یک بانک باشند، تمامی دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند از همراه کارت بهره برند.


وی با اشاره به کارکردهای نسخه آتی همراه کارت گفت: با توجه به گسترده‌تر شدن موبایل سرویس‌های آتی، همراه کارت بیشتر مبتنی بر کیف‌پول الکترونیکی خواهد بود. تلاش خواهیم کرد همراه کارت را به کیف‌پول موبایل تبدیل کنیم.


وی ادامه داد: البته تا زمان ارائه نسخه جدید مشتریان فعلی خود را تنها نخواهیم گذاشت وسرویس‌های جدیدی به همراه کارت اضافه خواهد شد به طور مثال اگر تا کنون فقط می‌توانستند شارژ ایرانسل خریداری کنند به زودی شارژ سایر اپراتورها را نیز می‌توانند از طریق این برنامه خریداری کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر