31 مرداد 1396 - 11:59

راه‌اندازی خودبانک جامع در شعبه خدمات الکترونیک بانک رفاه

اولین خودبانک جامع شرکت پویا در شعبه خدمات الکترونیک بانک رفاه افتتاح شد.
کد خبر : ۷۳۸۶۲
شرکت پویا

به گزارش خبرنگار ایبِنا، اولین خودبانک جامع پویا در بانک رفاه شعبه دکتر حسابی خیابان ولیعصر تهران با حضور محمدعلی سهمانی‌اصل مدیرعامل بانک رفاه و مسعود مرتضوی مدیرعامل شرکت پویا افتتاح شد.


سهمانی‌اصل در مراسم افتتاح شعبه الکترونیک بانک رفاه اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح اولین شعبه خدمات جامع الکترونیکی بانک رفاه هستیم که از طریق این شعبه مشتریان به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند خدمات الکترونیکی از جمله دریافت و پرداخت وجه، پرداخت قبوض، خرید سکه طلا و شارژ تلفن همراه، به حساب گذاشتن چک، افتتاح انواع حساب‌های بانکی، خرید کارت هدیه و سایر خدمات را از طریق این شعبه به سهولت انجام دهند.


وی افزود: امیدوارم این نوآوری در شبکه شعب بانک رفاه تداوم داشته باشد و از همکاران خود و شرکت پویا که در راه‌اندازی این شعبه مساعدت کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.



مسعود مرتضوی مدیرعامل شرکت پویا نیز گفت: بسیار خوشحالم که امروز این محصول دانش‌بنیان را در کشور راه‌اندازی کردیم و بحث اقتصاد مقاومتی را از شعار به عمل رساندیم.


وی افزود: شعبه خدمات جامع الکترونیکی دارای سرویس‌های روزآمدی است و امیدوارم با گسترش آن بتوانیم به هدف اصلی خود که کمک به اقتصادی کردن سرویس‌های بانکی است، برسیم.


مرتضوی تصریح کرد: در شرکت پویا اهدافی چون مدرنیزه‌کردن و ارائه سرویس مناسب به مردم را در کنار دستیابی به هدف اصلی که این نوع سرویس توجیه کامل اقتصادی داشته باشد دنبال می‌کنیم.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر