26 شهريور 1396 - 12:31
بانک ایتالیا؛

بدهی عمومی ایتالیا به ۱۳۴ درصد از تولید ناخالص داخلی خود رسید

بانک ایتالیا اعلام کرد، میزان بدهی این کشور در ماه جولای به ۲.۳ تریلیون دلار رسید که برابر با بیش از ۱۳۴ درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور است.
کد خبر : ۷۴۹۷۷
بانک ایتالیا

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از شینهوا، بانک ایتالیا اعلام کرد بدهی عمومی این کشور در ماه جولای به ۲ تریلیون و ۳۰۰ میلیارد یورو معادل ۲ تریلیون و ۷۵۰ میلیارد دلار رسید.


در همین حال میزان بدهی عمومی ایتالیا بر اساس آخرین آمار معادل ۸۴.۱ درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور است.


همچنین بانک ایتالیا اعلام کرد، میزان دریافت مالیات در ۷ ماه نخست سال جاری میلادی در ایتالیا به ۲۳۳.۱ میلیارد یورو رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱.۲ درصد کاهش نشان می دهد.


بر همین اساس، یورواستات نهاد فعال در حوزه آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد، ایتالیا بیشترین میزان بدهی عمومی در اتحادیه اروپا را به خود اختصاص داده است و در سه ماه نخست سال جاری میلادی میزان بدهی این کشور به ۱۳۴.۷ درصد از تولید ناخالص داخلی ایتالیا رسید که این رقم برای مدت مشابه سال قبل ۱۳۴.۸ درصد ثبت شده است.


همچنین یورواستات اعلام کرد، میانگین بدهی ۲۸ کشور عضو اتحادیه اروپا به نسبت تولید ناخالص داخلی خود ۸۴.۱ درصد است و در سه ماه نخست سال ۲۰۱۷ میلادی کشور استونی با میزان بدهی ۹.۲ درصد به نسبت تولید ناخالص داخلی خود، پایین ترین میزان بدهی را به خود اختصاص داد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر