12 مهر 1396 - 11:47

آغاز تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی آرمان از امروز

موسسه ملل از امروز تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تا سقف سه میلیون تومان تعاونی منحله وحدت (آرمان) را در دستور کار قرار داده است.
کد خبر : ۷۵۶۴۷
موسسه ملل

به گزارش خبرنگار ایبِنا، سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار منحله وحدت (آرمان) که مانده سپرده آنها در پایان روز ۳۱ فروردین ماه ۹۶ تا سقف مبلغ ۳۰ میلیون ریال بوده است از امروز چهارشنبه می‌توانند با در دست داشتن اصل و تصویر شناسنامه، اصل و تصویر کارت ملی و اصل دفترچه حساب یا گواهی سپرده به شعب افتتاح کننده حساب در تعاونی اعتبار منحله وحدت (آرمان) مراجعه کنند.


ضمنا چنانچه شعبی که سپرده‌گذاران در آن افتتاح حساب کرده‌اند در سایر شعب ادغام شده باشد می‌توانند به نزدیک‌ترین شعبه تعاونی اعتبار منحله وحدت مراجعه داشته باشند.


همچنین برنامه زمان‌بندی برای سایر سپرده‌گذاران محترم نیز متعاقبا پس از کسب مجوزهای لازم از مقامات ذی‌صلاح اعلام خواهد شد.


بر این اساس موسسه اعتباری ملل  از سپرده‌گذاران محترم خواسته است جهت جلوگیری از اتلاف وقت و سهولت در انجام کار صرفا در تاریخ‌های تعیین شده به شعب تعاونی مذکور مراجعه کنند.


سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار منحله وحدت تقاضا دارد در صورت وجود ابهامات احتمالی با شماره تلفن‌های ۸۸۶۸۳۱۵۳-۸۸۶۸۲۵۱۱-۰۲۱۸۸۶۸۲۸۷۱ از ساعت ۸ تا ۱۴ تماس حاصل کنند.




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر