12 آبان 1396 - 18:39

ایبِنا غرفه فعال بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات شد

غرفه اقتصاد و بانک ایران ( ایبِنا) که برای اولین بار در نمایشگاه مطبوعات حضور یافت به عنوان رسانه فعال دربخش اقتصادی و سیاسی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات معرفی شد.
کد خبر : ۷۷۰۶۰
ایبنا

  غرفه ایبِنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات  که از صبح روز جمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا  امشب ۱۲ آبان دایر  بود به عنوان غرفه فعال در بخش اقتصادی و سیاسی از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه مطبوعات معرفی شد.ه است


غرفه ایبِنا در این ۸ روز دوره برگزاری نمایشگاه مطبوعات میزبان  بیش از صد مدیر ارشد در بخش های اقتصادی و بانکی بود


آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح روز شنبه ششم آبان ماه با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد. در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.


در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در ۷ روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.


همچنین در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر