20 آبان 1396 - 16:36

شعبه بهبهان بانک پارسیان گشایش یافت

سیصد و نوزدهمین شعبه بانک پارسیان با حضورفرماندار بهبهان، مشاور عالی استاندار و دکتر پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان و جمعی از کسبه و تجار محل در شهرستان بهبهان گشایش یافت.
کد خبر : ۷۷۴۴۸
شعبه بهبهان

به گزارش ایبِنا، فرماندار بهبهان در آیین گشایش این شعبه، با نام بردن از بانک پارسیان در زمره بانک های پیشرو و بزرگ، در حمایت از طرح های عمرانی و توسعه ای کشور، تصریح کرد: بانک پارسیان نقش مهمی در ساخت و راه اندازی پالایشگاه گاز بیدبلند ۲ شهرستان بهبهان داشته و به این ترتیب موجب رونق اشتغال زایی و تولید این شهرستان شده است.


مدیرعامل بانک پارسیان نیز در مراسم گشایش این شعبه، با تاکید بر سیاست های اجرایی" اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" خاطرنشان کرد: توسعه اشتغال و کسب و کار در اولویت برنامه های بانک پارسیان قرار داشته و برنامه ریزی های امسال این بانک بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی تدوین شده است.


وی در بخش دیگری از سخنانش به همراهی و مشارکت بانک در طرح های توسعه ای منطقه، مانند؛ طرح بزرگ آبرسانی به شهرهای خوزستان و طرح فولای جهان آرا در خرمشهر اشاره کرد. بازدید مدیرعامل بانک پارسیان و هیات همراه از پالایشگاه گاز بیدبلند ۲ در ادامه سفر به بهبهان، روز چهارشنبه ۱۷ آبان ۹۶، دکتر پرویزیان به همراه مشاور عالی استاندار و دیگر مدیران بانک پارسیان، از پالایشگاه گاز بیدبلند ۲ بازدید کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی، تامین اعتبارات مورد نیاز از سوی بانک پارسیان و مسائل مطرح در پالایشگاه قرار گرفتند.


شایان ذکر است؛ پیش از این محمدرضا نعمت‌زاده وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت در پی گشایش اعتباربانک پارسیان و تخصیص تسهیلات صندوق توسعه ملی برای اجرا و خروج از رکود پالایشگاه گاز بیدبلند۲، طی نامه‌ای از بانک پارسیان تشکر و قدردانی کرده بود و برنامه ریزی، نظارت پیوسته و دقیق و اجرای به هنگام را ازمهم ترین مبانی اصلی رشد و توسعه کشور دانست.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر