22 آبان 1396 - 11:15
دبیرکمیسیون شورای هماهنگی بانک‌های کرمانشاه؛

نگرانی از بابت تامین نقدینگی مناطق زلزله‌زده وجود ندارد

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی استان کرمانشاه تاکید کرد که هیچگونه نگرانی بابت تامین نقدینگی در شعب استان کرمانشاه و شهرستان‌های این استان وجود ندارد.
کد خبر : ۷۷۵۳۰
زلزله کرمانشاه

بهزاد جلیلیان در گفت و گو با خبرنگار ایبِنا درباره آخرین وضعیت فعالیت شعب بانک ها در استان کرمانشاه و خدمات رسانی به مردم گفت: با توجه به اینکه پیشتر و برای تامین نقدینگی زائرین پیاده روی اربعین حسینی، تمهیدات لازم از سوی بانک ها انجام شده بود، مشکلی از بابت تامین نقدینگی وجود ندارد و نقدینگی لازم موجود است.


وی درباره فعالیت نداشتن شعب بانک ها در شهرستان سرپل ذهاب گفت: متاسفانه بر اثر زلزله شب گذشته، برق در این شهرستان قطع است و به طور عملی امکان خدمات رسانی شعب وجود ندارد.


دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های دولتی استان کرمانشاه ادامه داد: خودپردازهای موجود در سرپل ذهاب تا صبح فعال بوده اند ولی از آنجایی که با قطعی برق، باتری آنها نیز خالی شده امکان خدمات رسانی بیشتر را نداشتند. جلیلیان خاطرنشان کرد: از ابتدای صبح کامیون های خودپرداز بانک های ملی و صادرات ایران برای ارائه خدمات به سرعت عازم شهرستان سرپل ذهاب شده اند.


وی اظهارداشت: با هماهنگی های انجام شده در استان کرمانشاه، راه های ارتباطی به شهرستان سرپل ذهاب در حال باز شدن است و همچنین شرکت برق در تلاش است تا هرچه سریعتر برق مناطق زلزله زده وصل شود؛ بانک ها نیز آمادگی دارند تا بلافاصله پس از اتصال برق، خدمات رسانی در شعب خود را آغاز کنند.


دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های دولتی کرمانشاه توضیح داد: با وجود آنکه پس لرزه ها در استان کرمانشاه ادامه دارد ولی خدمات رسانی در تمامی شعب بانک ها ادامه دارد. وی خاطرنشان کرد: در حالی که قصر شیرین در فاصله ۲۰ کیلومتری از سرپل ذهاب قرار دارد ولی به دلیل آنکه زیرساخت های خدمات رسانی آن برقرار است، تمامی شعب بانک ها در این شهرستان دائر هستند.


به گفته جلیلیان، برخی از شعب بانک های استان کرمانشاه بر اثر زلزله شب گذشته دچار خسارت های جزیی شده اند ولی ریزش سقف در هیچ شعبه ای وجود ندارد. دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های دولتی گفت: یکی از دغدغه های حال حاضر، ادامه پس لرزه هاست زیرا این امکان وجود دارد که در زمان حضور همکاران در شعب بر اثر این پس لرزه ها، شاهد بروز خسارت باشیم.


وی ادامه داد: با این حال کار پاکسازی شعبی که از زلزله شب گذشته آسیب دیده بودند، از ابتدای امروز آغاز شده و فکر می کنیم از صبح فردا و با اتصال برق شهرستان سرپل ذهاب، تمامی شعب بانک ها در استان کرمانشاه وصل شده باشند.


شب گذشته زلزله ای با قدرت ۷.۳ در مقیاس ریشتر غرب کشور را لرزاند که متاسفانه در این حادثه تعدادی از هموطنان جان خود را از دست داده و تعداد دیگری نیز زخمی شده اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر