26 آذر 1396 - 12:42
وزیر کشور خبر داد:

تصمیم مهم دولت برای کوله‌بران/ بازگشایی مرزهای تمرچین و پرویزخان

وزیر کشور گفت: ۱۵ بازارچه مرزی را برای فعالیت کوله‌بران، رسمی کردیم تا با تخفیف ویژه بتوانند کالاها را از این بازارچه‌ها خریداری کنند.
کد خبر : ۷۹۰۹۹
رحمانی فضلی

به گزارش خبرنگار ایبِنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اظهارداشت: بحث عدم توازن و تعادل در استان‌های کشور، زخمی عمیق است که نه تنها در حوزه اقتصاد بلکه در همه حوزه‌ها احساس می‌شود.


رحمانی فضلی ادامه داد: در سال‌های گذشته کارهای زیادی در حوزه ضعف‌ها انجام دادیم اما تغییری در نظام برنامه‌ریزی و نظام بودجه‌ریزی نداشته‌ایم که این تغییرات باید اجرا شود.


وی با بیان اینکه اختیارات زیادی به استانداران داده شده و اما اختیارات بسیاری دیگری باقی مانده که باید از طرف سایر دستگاه ها داده شود، گفت: تجمع پول و منابع در تهران امنیت و رفاه را ایجاد نکرده و درصد بالایی از جرم و حاشیه‌نشینی کشور در تهران به وقوع می پیوندد.


وزیر کشور با اشاره به برنامه دولت برای کوله بران گفت: ۱۵ بازارچه رسمی را ایجاد کردیم تا افراد با دریافت کارت بتوانند با تخفیف ویژه از این بازارچه‌ها خریداری کنند. وی با اشاره به شرایط دریافت کارت گفت: در غرب کشور تا ۲۰ کیلومتری و در شرق تا ۵۰ کیلومتری مرز افراد باید حداقل ۳ سال ساکن باشند تا بتوانند کارت دریافت کنند.


ادامه دارد...


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر