26 آذر 1396 - 13:51

مدیر عامل جدید شرکت کاشف منصوب شد

مراسم معارفه مدیر عامل جدید شرکت کاشف با حضور معاون فناوری‌­های نوین بانک مرکزی، مدیر عامل شرکت ملی انفورماتیک، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک، اعضای هیات مدیره و تنی چند از مدیران کاشف برگزار شد.
کد خبر : ۷۹۱۰۴
.

به گزارش ایبِنا، در این مراسم، علی اکبر کاظمی نیا به سمت مدیر عامل جدید کاشف منصوب و از تلاش ­های سیدعلی هاشمی اقدم، مدیرعامل پیشین این شرکت قدردانی شد. معاون فناوری های نوین بانک مرکزی در مراسم معارفه کاظمی­ نیا، ضمن اشاره به روند شکل­ گیری و تاسیس شرکت کاشف گفت: خوشبختانه شرکت کاشف با فعالیت و تلاش مدیرعامل و همکاری و پشتیبانی بانک مرکزی و مدیران شرکت ­های گروه ملی انفورماتیک توانست برهه تاسیس، قوام دهی ساختار سازمانی و جذب سرمایه انسانی مورد نیاز را با موفقیت پشت سر بگذارد و آماده ورود به فاز اجرا و عملیات شود.


حکیمی ضمن قدردانی از تلاش های هاشمی اقدم، نخستین مدیرعامل شرکت کاشف، ابراز امیدواری کرد که بانک مرکزی و مجموعه نظام بانکی کشور در دوره مدیریت جدید شرکت، شاهد ثمرات و دستاورهای مطلوبی باشند و برای کاظمی نیا در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.


عسگری، مدیر عامل شرکت ملی انفورماتیک نیز با بیان اینکه تحول مدیریتی صورت گرفته در راستای استفاده بهینه از توان و تجربه مدیران مجموعه شرکت های ملی انفورماتیک در مناصب مختلف است، ابراز امیدواری کرد که به پشتوانه تخصص، تجربه و توانمندی مدیر عامل جدید، شرکت کاشف در مسیر توسعه و ارائه خدمت نقش آفرین باشد.


مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک هم با اشاره به شرایط ویژه دوره تاسیس و شکل­ گیری شرکت و شرایط ویژه ای که شرکت ­های تازه تاسیس با آن مواجه هستند گفت: کاشف با همت و همدلی مدیران و اعضای هیات مدیره دشواری­ ها و تنگناهای این برهه را پشت سرگذاشته و امیدواریم در دوره مدیریت جدید،  روند رو به رشد شرکت با موفقیت و قدرت ادامه یابد و در این مسیر همه اعضای گروه شرکت­ های ملی انفورماتیک حامی کاشف خواهند بود.


نجفی همچنین با بیان اینکه مطابق سیاست ­های مدیریتی گروه ملی انفورماتیک، از توان و دانش مدیران و متخصصین  گروه در درون مجموعه استفاده خواهد شد، از انتصاب هاشمی اقدم در سمت مدیرعاملی شرکت فرادیس گستر کیش خبر داد و گفت: این شرکت تمامی امور مرتبط با مدیریت فین تک ­ها را بر عهده خواهد داشت.


مدیرعامل جدید کاشف از مدیران مجرب حوزه فناوری اطلاعات کشور است که بیش از دو دهه فعالیت حرفه ­ای را در رزومه خود دارد. کاظمی نیا که پیش از این مدیریت عامل شرکت خدمات انفورماتیک کیش را عهده ­دار بوده، سابقه ۱۹ سال فعالیت در شرکت داده پردازی ایران، تصدی مدیریت امور مهندسی شبکه این شرکت و قریب دو سال معاونت فنی و انفورماتیک شرکت پرداخت نوین آرین را نیز در کارنامه خود دارد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر