29 آذر 1396 - 09:08

دو فروشگاه دولتی با مزایده واگذار می‌شود

دو فروشگاه دولتی توسط سازمان خصوصی‌سازی از طریق مزایده واگذار می‌شود.
کد خبر : ۷۹۲۷۱
خصوصی سازی

به گزارش ایبِنا، دو فروشگاه دولتی توسط سازمان خصوصی‌سازی در روز ۱۸ دی ماه امسال به وکالت از سوی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به‌ صورت ۵۰ درصد نقد و بقیه اقساط ۲ ساله از طریق مزایده واگذار می‌شود.


بر اساس این گزارش فروشگاه کمیل با مجموعه عرصه ۱۱۴۴.۶۲ متر مربع و اعیان ۵۴۳ مترمربع با کاربری مسکونی به ارزش کل پایه ۵۷ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال و فروشگاه گلوبندک تهران با مجموعه عرصه ۶۷۷ متر مربع و اعیان ۵۱۵ مترمربع با کاربری انبار به ارزش کل پایه ۴۵ میلیارد و ۱۳۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال روی میز مزایده می‌روند.


گفتنی است، سپرده شرکت در مزایده فروشگاه کمیل و فروشگاه گلوبندک تهران برای این مزایده به ترتیب یک میلیارد و ۷۳۳ میلیون و ۲۲۰ هزار ریال و یک میلیارد و ۳۵۳ میلیون و ۹۴۸ هزار ریال تعیین شده است. این گزارش می‌افزاید: نکته قابل توجه در مورد فروشگاه کمیل اینکه، صرفا نام دارائی، فروشگاه است اما ماهیت آن انبار می‌باشد.


همچنین مساحت زمین این فروشگاه مندرج در سند مالکیت ۱۱۵۱ مترمربع است و طبق ارزیابی به عمل آمده توسط کارشناس رسمی دادگستری براساس وضعیت موجود، زمین ۱۱۴۴.۶۲ تعیین و قیمت گذاری شده است؛ ضمن اینکه بر اساس اعلام شرکت پشتیبانی امور دام کشور فروشگاه فوق در سال ۱۳۹۵ فاقد درآمد بوده است.


علاوه بر این در خصوص فروشگاه گلوبندک تهران نیز باید گفت سند مالکیت ملک، فاقد متراژ عرصه و اعیان بوده و پایان کار هم ارایه نشده است. همچنین بر اساس اعلام شرکت مادرتخصصی پشتیبانی امور دام کشور، این فروشگاه نیز در سال ۱۳۹۵ فاقد درآمد بوده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر