04 دی 1396 - 12:39

حمایت مدیر عامل بانک ملی از پروژه‌های حوزه خدمات الکترونیکی

مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شرکت داده ورزی سداد بر لزوم توسعه خدمات الکترونیکی و اینترنتی بانک تأکید کرد.
کد خبر : ۷۹۵۲۷
شرکت داده ورزی سداد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، محمدرضا حسین زاده با بیان این که بانک ملی ایران توانسته است همگام با تکنولوژی های جدید در حوزه فناوری اطلاعات به یکی از بانک های پیشرو در ارائه خدمات غیر حضوری تبدیل شود، اظهار داشت: خدماتی که در حال حاضر بر روی سامانه "بام" به مشتریان ارائه می شود، در مواردی منحصر به فرد و کم نظیر است. وی ادامه داد: مشتریان بانک ملی ایران به درستی این تفاوت ها را احساس کرده اند؛ که این توفیق را می توان در افزایش تعداد کاربران و میزان استفاده از این سامانه کاملا مشاهده کرد.


به گفته مدیرعامل بانک ملی ایران، اپلیکیشن " بله" که از محصولات ارائه شده توسط شرکت داده ورزی سداد و محصول منحصر به فرد بانک ملی ایران است، خدمات بانکی ویژه ای را ارائه می دهد و در حال حاضر، زیرساخت های توسعه آن با حمایت های بانک ملی ایران مهیا شده است. این اپلیکیشن با قابلیت های متمایزی که در مقایسه با سایر پیامرسان ها دارد، می تواند بستر مناسبی را برای ارائه خدمات بانکداری فراهم سازد.


وی در ادامه تاکید کرد: که تمام تلاش و همت بانک ملی ایران برای توسعه و پیشرفت بانکداری الکترونیک، به طور کاملا برنامه ریزی شده و پیوسته در حال به روز رسانی است و نمونه بارز آن را می توان در سامانه "بام" و اپلیکیشن " بله" به خوبی مشاهده کرد.


حسین زاده از روند اجرای تعداد کثیر پروژه های جاری و در دست اقدام در طول یک سال اخیر در شرکت داده ورزی سداد از جمله روند توسعه روزافزون، مطلوب و مقبول در سامانه "بام" و اپلیکیشن " بله" و همچنین طراحی و پیاده سازی طرح مدیریت خدمات ویژه مشتریان (Account Officer)، ابراز خشنودی کرده و از پشتکار، تلاش و پیگیری های مجدانه و برنامه ریزی شده مدیرعامل، معاونین و همکاران در داده ورزی سداد تشکر و قدردانی کردند.


در ادامه این بازدید، مسعود خاتونی عضو هیأت مدیره و معاونت فناوری اطلاعات بانک ملی ایران، سداد در شرایط مطلوب و خوبی به سر می برد و تعامل و هم افزایی کنونی و روند حرکت شتابدار سداد در این بازه زمانی یک سال اخیر به گونه ای بوده است که دست اندرکاران و صاحب نظران این صنعت، جملگی بر روند مثبت و توانمندی های شرکت داده ورزی سداد صحه گذارده و چنانچه با همین پتانسیل و سرعت فزاینده رو به جلو، به حرکت خویش تداوم بخشد، به جایگاه بسیار رفیع تر در حوزه فناوری اطلاعات بانکی کشور دست خواهد یافت.


در انتها معاونین و مدیران پروژه های کلیدی، گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در خصوص روند جاری و برنامه های آتی پروژه های تحت نظارت خویش ارائه کردند.


پرداخت اقساط بین بانکی، بهبود سرویس های کارتی، بهبود ویجت های گزارش گیری بانک آفیسر، ویجت جدید چک، استقرار سرویس های بورس بر سرورهای عملیاتی و رفع مغایرت مشخصات مشتریان از جمله خدمات تازه سامانه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران " بام " است و همپنین از خدمات به روز رسانی شده اپلیکیشن "بله" می توان به موارد زیر اشاره کرد:


·         امکان پرداخت کارت به کارت با بانک های پاسارگاد و حکمت ایرانیان علاوه بر بانک های کشاورزی، آینده، پست بانک، بانک شهر و انصار (و عنقریب بانک های سرمایه، دی، پارسیان و ملت)


·         امکان پرداخت عوارض خروج از کشور برای سفرهای هوایی زیارتی و سیاحتی


·         امکان استعلام قبض تلفن همراه و پرداخت آن و امکان استعلام و پرداخت جرایم خودرو


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر