27 دی 1396 - 10:15

گواهی استاندارد بین المللی ایزو۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ به بانک ملی رسید

بانک ملی ایران موفق شد گواهی استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ را که به حوزه روند بررسی شکایات مشتریان و کسب رضایتمندی آنها مربوط است، دریافت کند.
کد خبر : ۸۰۶۱۲
لوح ایزو

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این گواهی نامه در سومین کنفرانس بین المللی کیفیت با رویکرد بررسی و تبیین روش های دستیابی به خدمات و محصولات که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی و صنایع ایران و فرانسه و با حضور مقامات رسمی و شرکت های صنعتی فرانسوی برگزار شد، به نماینده بانک اعطا شد.


این استاندارد بین المللی در زمینه روند بررسی شکایات مشتریان و کسب رضایتمندی آنها و به عنوان دستورالعملی منطبق بر حقیقت، دقیقا برای این هدف طراحی شده است. استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ به سازمان کمک می کند که بداند تا چه حدی در تشخیص، مدیریت و درک تعامل با شکایت مشتری موفق عمل کرده است.


در موسسه مطبوعاتی بازار پول و ارز تهیه شد؛

مستند «سرمایه‌گریز»