09 اسفند 1396 - 12:13
مرکز پژوهش سازمان بورس منتشر کرد :

جزییات شفاف عملکرد بازار سرمایه در بهمن ماه سال ۹۶

مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی سازمان بورس و اوراق بهادار، گزارش آماری عمکرد بازار سرمایه در بهمن‌ماه ۹۶ را به همرده جزییات معاملات در همه بازارها به تفکیک منتشر کرد.
کد خبر : ۸۲۸۰۲
طرح

به گزارش ایبِنا، شاخص‌های کل بورس تهران و فرابورس در پایان بهمن‌ماه ۹۶ به ترتیب برابر ۹۸.۱۴۹ و ۱۰۹۸ واحد هستند که به ترتیب منفی ۰.۶۸ و ۱.۳۶ درصد مثبت تغییر را نسبت به ماه قبل نشان می‌دهند.


ارزش بورس و فرابورس


در بهمن ماه ۱۳۹۶، ارزش بازار سهام در بورس تهران و فرابورس به مقدار ۵.۲۷۰ میلیارد ریال رسید که نسبت به ماه قبل ۱.۵ درصد افزایش داشته است.


ارزش معاملات اشخاص حقوقی از کل ارزش معاملات انجام شده در بهمن ماه ۹۶، با ۱۵ درصد رشد نسبت به دی ماه ۹۶ به ۷۴.۵۳۹ میلیارد ریال رسید. این در حالی است که ارزش معاملات اشخاص حقیقی در پایان این ماه ۹ درصد کاهش داشته است.


وضعیت اوراق خزانه اسلامی


بر اساس این گزارش، در بهمن‌ماه ۱۳۹۶، اوراق خزانه اسلامی در نماد سخاب ۵ به ارزش ۷.۰۲۰ میلیارد ریال سررسید شد.


افزون بر این، در بهمن‌ماه سال جاری، سیزده اوراق (۸ مورد اسناد خزانه و ۳ اوراق موازی سلف استاندارد و دو اوراق اجاره) مجموعاً به ارزش ۱۲۴.۳۷۳ میلیارد ریال منتشر شد.


اوراق بدهی منتشره


همچنین مانده اوراق بدهی منتشره در پایان بهمن ماه ۹۶ به ۵۰۸.۵۵۴ میلیارد ریال رسید.


گفتنی است، ‌ میزان اوراق مشارکت منتشر شده در این ماه، ۱۰ هزار میلیارد ریال، اوراق اجاره دولتی، ۲۱ هزار میلیارد و پانصد میلیون ریال و اوراق مرابحه دولتی، ۳۷ هزار میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال بوده است.


برای مشاهده فایل کامل گزارش آماری وضعیت بازار سرمایه در بهمن ماه سال ۹۶ می توانید از اینجا استفاده کنید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر