11 اسفند 1396 - 09:43

ایبِنا و سنا حامیان رسانه ای یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

شبکه خبری ایبِنا ، پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و فاینکس تی وی حامیان ویژه یازدهمین دوره نمایشگاه بورس بانک و بیمه(فاینکس ۲۰۱۸) شدند.
کد خبر : ۸۲۸۶۷
حامیان

به گزارش ستاد برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه بورس بانک و بیمه، فرآیند برگزاری یازدهمین دوره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با استقبال مطلوب فعالان بازار سرمایه، بازار پول و صنعت بیمه کلید خورد.


نمایشگاه بورس، بانک و بیمه،( فاینکس ۲۰۱۸)  از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین سال آینده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.


شرکت سهامی نمایشگاه ها ۱۷ هزار مترمربع فضای مفید در اختیار این نمایشگاه قرار داده که تا کنون ۱۵هزار  مترمربع آن به متقاضیان حضور در نمایشگاه اختصاص داده شده است و تا پایان اسفند ماه، علاقه مندان می توانند از این فرصت برای ثبت نام در بزرگترین رویداد مالی خاورمیانه استفاده کنند.


در این رویداد تا کنون ۳۵۹ شرکت ثبت نام کرده اند که تا این لحظه شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها با حضور ۵۰ شرکت بیشترین میزان مشارکت در فاینکس ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داده اند.


در این نمایشگاه علاوه بر ارکان بازار سرمایه، شرکت های تأمین سرمایه، سبدگردان، مشاور سرمایه گذاری، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، صرافی ها  و لیزینگ ها، صندوق های نیکوکاری، کارگزاری ها، صندوق های سرمایه گذاری، بیمه ها، ارائه دهنده خدمات مالی و اعتبار سنجی، خدمات آموزشی و پژوهشی، خدمات نرم افزاری، استارتاپ ها، مطبوعات و انتشارات و مشارکت کنندگان بخش بین الملل حضور دارند.


در این دوره از نمایشگاه تلاش شده، بخش های سه گانه مالی (بورس، بانک و بیمه) بتوانند فرآیندهای مشترک  را تسهیل کنند که در این راستا اتاق های گفتگو در جهت هم افزایی ارتباطات صنعت پولی – مالی کشور، طراحی شده است.


برنامه هایی چون عصرانه کاری، استندآپ کمدی، فروم های دانشجویی، بومی نو- فین تک به همراه اپلیکیشن موبایلی نمایشگاه برای نخستین بار در این دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اجرایی می شود.


شبکه خبری ایبِنا ، پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و فاینکس تی وی حامیان ویژه این دوره از فاینکس ۲۰۱۸ هستند.


شرکت های علاقه مند به مشارکت در دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.iranfinex.com مراجعه یا با شماره تلفن ۴۲۹۱۷۰۰۰ داخلی ۱۳۳ و ۱۱۶ تماس حاصل کنند.


برچسب ها: ایبنا سنا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها