18 فروردين 1397 - 11:37

تدوین آیین‌نامه پرداخت وام ازدواج ۱۵ میلیون تومانی

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: پرداخت وام ۱۵ میلیون تومانی ازدواج از اولین روز سال جدید لازم الاجرا است.
کد خبر : ۸۴۱۴۹
وام ازدواج

به گزارش ایبِنا، علی اصغر یوسف‌نژاد با بیان اینکه از نگاه مجلس قانون بودجه سنواتی از اولین روز سال قابلیت اجرایی دارد، اظهارداشت: قانون بودجه سال ۹۷ در خصوص وام ازدواج صراحت لازم و کافی را دارد و بانک ها باید وام ۱۵ میلیون تومانی را با اقساط ۵ ساله به زوج‌ها پرداخت کنند.


نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس دهم در خصوص نحوه اجرایی شدن قانون و وام ازدواج گفت: بانک مرکزی باید نسبت به این مصوبه مجلس اقدام کند، چرا که وام ۱۵ میلیون تومانی ازدواج خواسته دولت، رییس جمهور و مجلس است.


وی یادآور شد: موضوع وام ازدواج ۱۵ میلیون تومانی را شخص رییس جمهور با حضور در وزارت اقتصاد مطرح کرد و در مجلس نمایندگان با آن موافقت کردند که به نظر می رسد این وام از جمله مطالبات مردم است.


یوسف نژاد تاکید کرد: وام ازدواج قابلیت اجرایی دارد و انتظار می رود دولت نسبت به اجرای هر چه سریع‌تر این قانون اقدام کند. سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس به علت تاخیر دولت در اجرای قانون اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای قوانین دو هفته بعد از ابلاغ آن از سوی رئیس جمهور جنبه عملیاتی می‌گیرد، در واقع در حال حاضر پرداخت وام ازدواج مراحل تدوین آیین نامه و دستور العمل را پشت سر می گذارد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر