22 تير 1397 - 10:14

نسل جدید کارت‌خوان جایگاه سوخت فاقد امکان ارائه رسید به مشتری

نسل جدید کارت‌خوان‌های جایگاه‌های سوخت در حالی هفته گذشته رونمایی شد که امکان ارائه رسید به‌صورت چاپی یا پیامکی را به مشتریان ندارد.
کد خبر : ۸۸۲۹۰
کارتخوان های جدید سوخت

به گزارش خبرنگار ایبِنا، هفته گذشته نسل جدید کارت‌خوان‌های جایگاه‌های سوخت در غرب تهران در حالی رونمایی شد که این دستگاه‌های پرداخت فاقد ارائه رسید چه به‌صورت کاغذی و چه به‌صورت پیامکی به مشتریان است که بر اساس الزامات شاپرک این موضوع تخلف به‌حساب می‌آید.


منصور اعطایی، معاون فناوری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایبِنا در این خصوص گفت: نسل جدید کارت‌خوان‌های جایگاه سوخت در حال حاضر فاقد رسید چاپی هستند ولی قابلیت افزودن رسید به‌صورت پیامکی در این دستگاه امکان‌پذیر است و این پیامک بعد از انجام تراکنش به شماره همراه دارنده کارت سوخت ارسال می‌شود.


وی افزود: با توجه به راه‌اندازی احتمالی کارت‌های سوخت رسید تراکنش‌های سوختی به شماره تلفن همراه مندرج در کارت سوخت ارسال خواهد شد.


 باید این امر را مد نظر قرار داد که هم اکنون اکثر مردم باکارت سوخت موجود در جایگاه‌ها، بنزین می‌زنند و ارسال پیامک رسید نمی تواند هم اکنون راهکار مناسبی برای ارائه خدمات به مشتریان باشد.


 البته اگر در آینده استفاده از کارت سوخت و سیستم بنزین سهمیه‌ای به چرخه اقتصاد کشور بازگردد این روند کارایی پیدا می‌کند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر