26 تير 1397 - 09:58
مدیرعامل پست بانک مطرح کرد؛

تقویت باجه‌های بانکی برنامه‌ اصلی پست بانک

مدیرعامل پست بانک ایران گفت: تقویت باجه‌های بانکی از برنامه های اصلی این بانک است.
کد خبر : ۸۸۵۲۵
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، خسرو فرحی در مراسم معارفه رئیس جدید اداره‌کل بانکداری خرد و امور باجه‌ها افزود: باجه‌های بانکی، نقطه قوت این بانک و یک اهرم توانمند برای ارائه خدمات سازمان‌های مختلف در روستاها هستند و نقش آنها در تأمین رفاه روستائیان و کمک به ایجاد اشتغال روستائی مورد توجه دولت و مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.
فرحی اداره کل بانکداری خرد و امور باجه‌ها را از واحدهای حائز اهمیت بانک دانست و تصریح کرد: هم وظایف درون سازمانی برای ارتباط با باجه های بانکی و واحدهای ستادی و اجرائی و هم وظایف بیرون سازمانی برای اخذ مجوزهای لازم و تسهیل واگذاری خدمات سازمان ها به باجه ها دارای گستردگی و حساسیت بالائی است که در اداره کل بانکداری خرد و امور باجه ها تحقق می یابد.
وی افزود: ماموریت باجه های بانکی در خدمت رسانی به مناطق روستائی از وظایف اصلی پست بانک ایران است و برای تحقق برنامه های دولت در رونق اقتصاد روستاها و تقویت تولید داخلی باید تمام واحدهای ستادی و اجرائی، باجه های بانکی را حمایت کنند.
گفتنی است: در این مراسم سیدحسین ابطحی بعنوان رئیس جدید اداره کل بانکداری خرد و امور باجه‌های بانکی معرفی شد و از زحمات محمدابراهیم عین‌علیان رئیس پیشین این اداره کل و تلاش ارزنده وی در راستای ساماندهی باجه‌ها تقدیر بعمل آمد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر