31 تير 1397 - 11:45

استانداری تهران هنوز ساعت کاری بانک‌ها را اعلام نکرده است

دبیرکل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: استانداری تهران هنوز تصمیم خود را درباره ادامه ساعت کاری بانک ها به شیوه کنونی یا بازگشت آن به شیوه قبل اعلام نکرده است.
کد خبر : ۸۸۷۵۴
محمدرضا جمشیدی

محمدرضا جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا درباره اینکه با توجه به اینکه امروز آخرین روز از تیرماه است و اینکه ساعت کاری بانک ها با توجه به تصمیم هیات دولت برای مردادماه تغییر خواهد کرد یا نه؟ اظهار داشت: برای اینکه بدانیم ساعت کار بانک ها از ابتدای مردادماه به روال کنونی ادامه خواهد یافت یا به ساعت قبلی بازخواهد گشت، از استانداری تهران سوال کرده ایم.


وی افزود: استانداری اعلام کرد که درباره ادامه روال کنونی یا بازگشت ساعت کاری به روال قبل (ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه)، در جلسه امروز (یکشنبه) هیات دولت تصمیم گیری خواهد شد.


براساس تصمیم دولت، تغییر ساعت کار بانک ها به تصمیم استانداری هر استان واگذار شده است. تاکنون استان البرز اعلام کرده است که ساعت کار  ادارات دولتی به استثنا بانک ها و مراکز خدمات رسان تا نیمه مردادماه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.


ساعت کاری بانک ها در تهران و برخی از استان ها از روز ۱۴ تیرماه تا پایان آن از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴ و ۳۰ تعیین شده بود. دولت این اقدام را به منظور کاهش مصرف برق و مدیریت انرژی اتخاذ کرده بود.


به نظر می رسد در صورتی که این اقدام در صرفه جویی مصرف انرژی موثر بوده باشد، دولت دستکم تا روز ۱۵ مردادماه این سیاست را ادامه بدهد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر