01 آبان 1397 - 08:50
وزیر کشور:

شاهد ثبات و آرامش نسبی در بازار هستیم

وزیر کشور گفت: رویکردهایی که بروز ثبات و آرامش نسبی در بازار ارز را فراهم کرده باید استمرار یابد.
کد خبر : ۹۲۹۵۷
رحمانی فضلی

به گزارش ایبِنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در چهارمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، ضمن تاکید بر اهمیت انعکاس واقعی روند عادی و جاری کشور در همه بخش‌ها و عرصه‌ها، بر ضرورت تحلیل و تبیین دقیق شرایط اقتصادی و همچنین جلب مشارکت مردم برای استمرار فضای آرام و پُر رونق کسب و کار و مقابله با جریان سازی‌های مخرب رسانه های معاند تاکید کرد.


رییس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور از برگزاری نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه، مدیران رسانه ها و فعالان احزاب و تشکل های سیاسی در آینده نزدیک برای تبیین سیاست ها و روند فعالیت های ستاد خبر داد. چهارمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور شامگاه دوشنبه ۳۰ مهر ماه به ریاست ­رحمانی فضلی ­و با حضور اعضای ستاد، در محل وزارت کشور برگزار شد.


همچنین در این جلسه، ضمن مرور برخی اقدامات مهم دستگاه ها در هفته اخیر از جمله؛ تسویه کل مطالبات کشاورزان گندم کار تا پایان وقت امروز، خدمات ارائه شده برای تامین ارز مورد نیاز زائرین اربعین و اقدامات در حال اجرا برای حذف مقررات اقتصادی معارض و رفع موانع رونق فضای کسب و کار، مهم ترین اخبار و جریان های خبری هفته اخیر در حوزه اقتصادی مطرح و مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.


در چهارمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، پیش نویس سیاست های اطلاع رسانی ستاد در ۱۵ بند ارائه شد و پس از بحث و بررسی و اصلاح، کلیات آن به تصویب رسید. در این جلسه، همچنین برخی از مهم ترین مصادیق عدم رعایت مصالح عمومی و منافع ملی در رسانه ها مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این موضوعات در وهله نخست در دبیرخانه ستاد با رویکرد ایجابی و اقناعی و از طریق گفتگو با رسانه ها پیگیری و تذکر لازم داده شود و در موارد خاص بر اساس چارچوب اختیارات ستاد از طریق کارگروه حقوقی و قضائی مورد رسیدگی و پیگیری قانونی در مراجع حقوقی و قضایی قرار گیرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر