07 بهمن 1397 - 11:46
در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک؛

اشتراک‌گذاری نظرات در رویداد "جمع کل"

شرکت ارتباط فردا قصد دارد در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک با اجرای طرح "جمع کل" تمامی نظرات کارشناسان و فعالان صنعت بانکداری و پرداخت را در پاسخ به هشت سوال کلیدی جمع‌آوری و نتایج را منتشر کند.
کد خبر : ۹۶۳۶۰
جمع کل

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شرکت ارتباط فردا با همکاری سه رسانه از جمله رسانه مرجع نظام بانکی و اقتصاد قصد دارد در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که بزرگ‌ترین رویداد سالانه در حوزه صنعت بانکداری و پرداخت است با اجرای طرح "جمع کل" و بهره‌گیری از شیوه Crowdsourcing دیدگاه‌های مختلف خدمات دهندگان و تمامی فعالان این صنعت را با مطرح کردن پرسش‌های کلیدی در حوزه بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت جمع‌آوری و نتایج به‌دست‌آمده را منتشر کند.


بر اساس این گزارش، شرکت ارتباط فردا طرح "جمع کل" را باهدف اشتراک‌گذاری نظرات به‌منظور نمایان شدن زوایای پنهان و به دست آمدن نتایج بهتر در پاسخ به هشت سؤال کلیدی در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت اجرایی می‌کند تا با بهره‌گیری از نظرات متخصصان و فعالان این صنعت بتوان به راه‌حل‌ها و راهکارهای عملی به‌منظور بازبینی روندهای موجود دست‌یافت.


هشت سوال کلیدی این طرح با بررسی مهم‌ترین مشکلات و معضلات صنعت بانکداری الکترونیک و پرداخت از دیدگاه رسانه‌ها طراحی‌شده و امید است با تجمیع نظرات صاحب‌نظران، افراد کلیدی و درگیر در این حوزه بتوان به راهکارهایی عملی و تأثیرگذار برای تدوین سیاست‌گذاری‌ها و ترسیم نقشه راه در راهبردهای کلان این صنعت دست‌یافت.


شرکت ارتباط فردا در هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که در روزهای ۹ و ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود، از تمام فعالان حوزه بانکداری الکترونیکی و صنعت پرداخت برای شرکت در این تجربه مشترک و ارائه نظر در پاسخ به این هشت سؤال کلیدی دعوت می‌کند از غرفه این شرکت بازدید کنند و در این رویداد شرکت کنند. این تجربه، حاصل مشارکت و همکاری شرکت ارتباط فردا با سه رسانه تخصصی ازجمله ایبِنا است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر