15 بهمن 1397 - 11:31

مشارکت بانک پارسیان در ساخت پالایشگاه بیدبلند

نایب ‌رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، مشارکت بانک پارسیان در ساخت پالایشگاه بیدبلند بهبهان را گامی موثر در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصاد مقاومتی دانست.
کد خبر : ۹۶۷۲۰
بانک پارسیان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، حسین امیری خامکانی، نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در مورد مشارکت این بانک در ساخت پالایشگاه بیدبلند بهبهان که نماد اقتصاد مقاومتی کشوراست، گفت: ساخت این پالایشگاه که وظیفه تأمین بخش مهمی از مواداولیه سایر پتروشیمی‌ها و گاز شهری منطقه را بر عهده دارد از دو جهت حائز اهمیت است. اول آن که با ایجاد ارزش افزوده و ایجاد اشتغال در پروژه‌های توسعه‌ای کشور به حرکت اقتصاد کمک کرده و دوم اینکه گام مؤثری را برای اقتصاد مقاومتی برداشته است.


امیری خامکانی در گفتگو با موج، افزود: این طرح که به صورت سندیکایی و با مشارکت بانک پارسیان و پنج بانک دیگر اجرا شده است، کمک زیادی به مدرن‌سازی صنعت کشور و فراهم کردن زیرساخت‌های عمرانی کشور کرده و از این جهت اقدام بانک پارسیان قابل تقدیر است.


وی در ادامه بیان کرد: با وجود هجمه‌هایی که اخیراً به عملکرد بانک‌ها شده، اما در عمل بانک‌های کشور نشان داده‌اند که با تشکیل کنسرسیوم و فراهم کردن منابع مورد نیاز برای تامین مالی پالایشگاه‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی قدم برداشته و با ایجاد ارزش افزوده به توسعه اقتصادی و فعالیت‌های تولیدی در کشور کمک می‌کنند.


نایب‌رییس اول کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ساخت پالایشگاه بیدبلند بهبهان با مشارکت بانک پارسیان نمونه موفقی است که به اشتغال تعداد زیادی از نیروی انسانی کمک کرده است. بنابراین بهتر است که بانک‌ها در این مسیر حضور پررنگ‌تری داشته باشند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر