19 اسفند 1397 - 12:49
وزیر اقتصاد خبر داد؛

برداشت ١٠ هزار تومانی از حساب مشترکان بدون اطلاع قبلی

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از طرح سوال از وزیر اقتصاد برای اقدام برخی بانک ها جهت اخذ کارمزد ١٠ هزار تومانی برای فعال سازی سامانه پیامکی آن ها بدون اطلاع قبلی خبر داد.
کد خبر : ۹۸۰۵۶
پول

منصور مرادی  در گفتگوی خبرنگار ایبِنا با تاکید بر ضرورت قانون مداری بانک ها، گفت: در حال حاضر اقدام خلاف قانون برخی بانک ها مبنی بر  برداشت ١٠ هزار تومانی از حساب مشتریان بدون اطلاع قبلی با هدف فعال سازی پیامک سالانه پیگیری می شود.


نماینده مردم مریوان و سروآباد آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک مهر ایران و برخی بانک های دیگر اقدام به چنین برداشتی از حساب های مشتریان خود کرده اند، افزود: برداشت ١٠ هزار تومانی به ازای آبونمان پیامک سالانه آن هم از مشتریانی که حساب آن ها گردش چندانی ندارد پول کلانی را به حساب بانک ها منظور می کند.


وی ادامه داد: هر نوع برداشتی از حساب مشتریان در بانک ها باید با اجازه آن ها صورت بگیرد متاسفانه برداشت بدون اطلاع قبلی از حساب افراد اقدامی شبه اختلاس است.


مرادی با بیان اینکه طرح سوال از وزیر اقتصاد با محوریت برداشت از حساب مشتریان بدون اطلاع قبلی تقدیم هیات رئیسه مجلس خواهد شد، گفت: وزیر اقتصاد باید پاسخگوی عملکرد دستگاه های زیر مجموعه خود باشد.


وی با تاکید بر اینکه انتظار ما از بانک مرکزی رسیدگی به این موارد است، افزود: بانک مرکزی باید با بررسی این نوع شکایات مردمی رضایت بیشتر مردم از سیستم بانکی را مانند گذشته افزایش دهد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اقداماتی از این دست از سوی برخی بانک ها بی اعتمادی مردم را رقم می زند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها