کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با ایبِنا:
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه بهتر از بورس برای پیشرفت اقتصاد وجود ندارد، گفت: بسیاری از شرکتها دولتی هستند و به راحتی میتوان آنها را خصوصیسازی و سهامشان را در بورس عرضه کرد.
کد خبر: ۱۲۵۱۴۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۱۲