20 تير 1400 - 11:58

تسلیت مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به مناسبت درگذشت مرحوم خسرو نایبی

مدیرعامل بانک‌ پاسارگاد درگذشت خسرو نایبی مدیر اسبق نظارت بر بانک‌ها و مؤسسات اعتباری بانک مرکزی و رئیس هیأت مدیره بانک خاورمیانه را تسلیت گفت.
کد خبر : ۱۲۵۳۸۹
مجید قاسمی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، متن پیام مجید قاسمی به این شرح است:


کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ و الاکرامِ


آیینه‌داران جمال و جلال پروردگار، با صفای دل و جلای جان سرچشمه‌ی خیر و رحمت و برکت می‌شوند و با توکل بر کبریای رحمت حضرت حق، امانت‌دار مهر و راستی عظیمی می‌گردند که از ازل بر شانه‌های آسمان‌ها و زمین سنگینی می‌نمود.


ضایعه‌ی درگذشت استاد و برادر ارجمندمان، جناب آقای خسرو نایبی، که یک عمر عاشقانه و خالصانه با نگاهی امیدوار و سازنده، ضمن تربیت و پرورش سرمایه‌های انسانی کارآمد، خدماتی ارزنده را به‌ هم‌میهنان شریف ارائه کرده‌اند، زخمی بر پیکره‌ی اقتصاد ایران شد. عاشقان صادق آبادانی و سازندگی در این مرز و بوم پرگهر، هرگز مدیریت دلسوزانه، اهتمام مشفقانه، تلاش مجدانه و صراحت و جدیت دلاورانه‌ی ایشان را در به ثمر نشاندن بارقه‌های مهر و امید و گره‌گشایی از کار مردم، از یاد نخواهند برد.


ضمن ارج نهادن به ثمرات حضور پر خیر و برکت آن مرحوم، این مصیبت را به خانواده محترم ایشان، اعضای محترم هیأت‌مدیره و همکاران پرتلاش و متعهد بانک‌ خاورمیانه و جامعه ارجمند نظام بانکی، تسلیت عرض می‌نمایم و از آستان لطف پروردگار برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر، شکیبایی و طول عمری با عزت و سلامتی مسئلت دارم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر