ورود "تامین سرمایه تمدن" به بازار تامین مالی جمعی

تامین سرمایه تمدن از امروز به بازار تامین مالی جمعی وارد شد.
کد خبر : ۱۲۹۷۵۶
image-20220115231019-1.png

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت تامین سرمایه تمدن، شرکت تامین سرمایه تمدن درراستای تأمین مالی شرکت‌های کوچک‌ و متوسط، دانش‌بنیان و فناور، مطابق برنامه استراتژیک خود در حوزه تأمین مالی نوین، سکوی تامین مالی جمعی آی‌بی‌کراد(iBcrowd) ) را برای تامین سرمایه در گردش تولید محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت داروسازی پارس حیان از امروز ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ به مدت ۱۴روز تحت نظارت شرکت فرابورس ایران راه اندازی کرد.

این دوره سرمایه گذاری ۲۴ماهه با نرخ سود ۲۵.۵درصد به صورت سالانه می باشد .در این روش سرمایه گذاری، شرکت منابع حاصل از گواهی های شراکت که توسط تامین سرمایه تمدن فروخته می شود را جهت تولید محصولات خود به کار گرفته و سود حاصل از تولید را با مشارکت کنندگان در این فرصت سرمایه گذاری تقسیم خواهد کرد.

حداقل میزان سرمایه گذاری در این طرح برای افراد حقیقی از ۱۰میلیون ریال تا ۵ میلیارد در نظرگرفته شده است و سرمایه گذاری بیش از ۵میلیارد ریال فقط برای اشخاص حقوقی امکان پذیر می‌باشد.

شیوه پرداخت سود، ماهیانه بوده و پرداخت اصل سرمایه نیز در انتهای دوره سرمایه گذاری (۲۴ماه) انجام خواهد شد. در این شیوه از تامین مالی ، سرمایه گذاران معاف از مالیات هستند.

سرمایه‌گذاران برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این سرمایه گذاری ، می‌توانند به تارنمای" www.ibcrowd.ir" مراجعه کرده و اقدام به سرمایه گذاری نمایند

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر