چین

مردم چین در سال گذشته ۷۳.۶ میلیارد دلار برای کالاهای لوکس در خانه خرج کردند که ۳۶ درصد نسبت به سال ۲۰۲۰ افزایش داشته است.

به گزارش ایبِنا به نقل از سی ان بی سی، به گفته شرکت مشاوره بین اند کمپانی، سهم چین از بازار جهانی کالاهای لوکس در سال ۲۰۲۱ افزایش یافت و مشتریان در خانه بیشتر خرج کردند و این کشور را در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین بازار کالاهای لوکس جهان تا سال ۲۰۲۵ حفظ کرد.  با این حال، در این گزارش آمده که فروش کالاهای لوکس از کاهش هزینه های مصرف کنندگان چینی در نیمه دوم سال گذشته مصون نبود و هزینه مصرف کنندگان چینی برای کالاهای لوکس در سراسر جهان در سال گذشته کمتر از سطح قبل از همه گیری بود. تحلیل گران انتظار دارند رشد بازار لوکس سرزمین اصلی چین در سال ۲۰۲۲ تعدیل شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =