25 اسفند 1400 - 16:44

خودپردازهای بانک قرض‌الحسنه رسالت به سامانه صیاد متصل شد

سامانه صیاد بر روی دستگاه‌های خودپرداز بانک قرض‌الحسنه رسالت راه‌اندازی شد.
کد خبر : ۱۳۱۳۶۲
بانک قرض الحسنه رسالت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه رسالت، مدیر بانکداری الکترونیک بانک قرض الحسنه رسالت بااعلام این خبر گفت: باهدف ارائه خدمات حداکثری به صورت غیرحضوری، سامانه صیاد(نقل و انتقالات الکترونیک چک) بر روی خودپردازهای این بانک قابل بهره برداری است.

حمید گله‌داری با بیان اینکه ثبت، تایید و انتقال چک از فرایندهای اصلی سامانه صیاد به شمار می روند، افزود: در این سامانه مشتری علاوه بر صدور باید مشخصات چک را نیز ثبت کند که در حال حاضر این امکان برای چک های بانک قرض الحسنه رسالت بر روی دستگاه های خودپرداز فراهم شده است.

به گفته وی براساس قانون اصلاح قانون صدور چک، چک‌های جدید صیادی که ظاهر متفاوت از چک‌های قدیمی دارند و حاوی عبارت «کارسازی این چک منوط به ثبت صدور، دریافت و انتقال آن در سامانه صیاد است» هستند، در زمان صدور باید در سامانه صیاد نیز ثبت شوند. ذینفعان این چک‌ها نیز علاوه بر دریافت برگ چک باید تأیید دریافت چک را در سامانه صیاد ثبت کنند.

گله‌داری تاکید کرد: در صورت عدم ثبت سیستمی چک در سامانه صیاد توسط صادرکننده و تأیید دریافت آن توسط ذی‌نفع، بانک امکان پرداخت وجه چک به ذی‌نفع را نخواهد داشت.

ارسال‌ نظر
مظاهر اسدیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
۰
همه اقشار مردم حق استفاده از دستگاه عابر بانک دارند
فیلم و پخش زنده
بیشتر