28 خرداد 1401 - 16:20

ارائه همزمان اینماد و درگاه پرداخت اینترنتی توسط شرکت سداد از طریق پنجره واحد تجارت الکترونیکی

شرکت پرداخت الکترونیک سداد آمادگی دارد از طریق پنجره واحد تجارت الکترونیکی به متقاضیان درگاه‌ پرداخت‌ اینترنتی همزمان با دریافت اینماد، درگاه ارائه کند.
کد خبر : ۱۳۳۶۶۹
image-20220618161613-1.png

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، این شرکت به‌منظور ایجاد بسترهای لازم برای دریافت هم‌زمان اینماد و درگاه‌پرداخت با مرکز توسعه‌تجارت‌الکترونیکی در ماه‌های گذشته همکاری داشته است. بدین‌ترتیب سداد راهگشای سایر شرکت‌های پرداخت الکترونیکی و پرداخت یار شد تا پس از انجام اقدامات فنی گسترده، اکنون وب‌سرویس اینماد و پنجره واحد تجارت الکترونیکی آماده ارائه خدمات مناسب به متقاضیان درگاه‌پرداخت‌اینترنتی با سرعت بیشتر و مراحل کوتاه‌تر باشد.


مرکز توسعه تجارت الکترونیکی طی یک فراخوان از تمامی شرکت‌های پرداخت‌یار و پرداخت دعوت کرده است به وب‌سرویس اینماد و پنجره واحد تجارت‌الکترونیکی متصل شوند. در این صورت کسب‌وکارها می‌توانند هم‌زمان با ثبت درخواست اینماد اقدام به دریافت درگاه پرداخت کنند. از این به بعد کسب‌وکارها هنگام دریافت نماد اعتماد الکترونیکی‌ می‌توانند به‌صورت مستقیم درگاه پرداخت اینترنتی نیز دریافت کنند و با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده میان شاپرک و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، با ثبت درخواست اینماد، دیگر نیازی به واردکردن مجدد اطلاعات برای دریافت درگاه پرداخت نیست.


این امکان پس‌ازآن فراهم شد که شرکت سداد باهدف ایفای مسئولیت خود در بهینه‌سازی و تسریع فرایندهای حوزه پرداخت بر اساس رویکرد تعاملی خود با نهادهای متولی، از چندی پیش در یک همکاری نزدیک با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اقدام به پیاده‌سازی و تست وب‌سرویس اینماد و پنجره واحد تجارت الکترونیکی کرد. سداد همواره می‌کوشد با پیشگامی برای ایجاد چنین خدماتی به ارتقای سطح کیفی خدمات پرداخت الکترونیکی در کشور کمک کند.


با فراهم آمدن این بستر، متقاضیان درگاه اینترنتی می‌توانند به‌محض انتخاب شرکت خدمات پرداخت یا پرداخت یار موردنظر از فهرست شرکت‌های متصل به پنجره واحد، ضمن ارسال اطلاعات احرازشده هویت، دامنه، تلفن ثابت و همراه، ایمیل، نشانی، نوع فعالیت، کدرهگیری مالیاتی و غیره بدون نیاز به ورود مجدد اطلاعات، امکان ثبت درخواست درگاه اینترنتی را داشته باشند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر