26 آذر 1399 - 09:20

نشست هماهنگی اعضای ایرانی اتحادیه بین‌المللی تعاون

نشست هماهنگی میان اعضای ایرانی اتحادیه بین‌المللی تعاون (ICA) با حضور نمایندگان سازمان‌های عضو با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، برگزار شد.
کد خبر : ۱۲۰۴۹۸
اتحادیه

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، نشست هماهنگی اعضای ایرانی اتحادیه بین المللی تعاون با حضور نمایندگان  اتاق تعاون ایران، سازمان مرکزی تعاون روستایی، بانک توسعه تعاون، اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران، اتحادیه مرکزی شرکت‌های تعاونی تولید روستایی ایران، تعاونی کارخانجات فرآوری روغن و دانه‌های روغنی ایران، شرکت بیمه تعاون، گروه تعاونی پیشگامان و تعاونی راه رشد، در محل اتاق تعاون ایران و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، برگزار شد.


در این نشست محمد ضیغمی معاون اقتصادی و امور بین الملل اتاق تعاون ایران در خصوص عملکرد ICA  و برنامه های آتی آن توضیح داد و بر اهمیت مشارکت هر چه فعالانه‌ی اعضای ایرانی در تعامل با اتحادیه بین المللی تعاون (ICA) و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن اتحادیه بین المللی تاکید کرد.


در ادامه مدیر امور بین الملل اتاق، گزارش مبسوطی از فعالیت‌های اتاق تعاون ایران در تعامل با ICA و شرکت در جلسات هیئت مدیره ICA-AP طی سال ۲۰۲۰ به سایر اعضا ارائه کرد. در ادامه این نشست به رویدادهای آتی ICA و به طور ویژه به موضوع برگزاری کنگره و انتخابات ICA-AP در دسامبر ۲۰۲۱ اشاره و بر اهمیت برنامه‌ریزی و مشارکت فعالانه‌ی اعضا در آن رویدادها تاکید شد.


در ادامه، اعضا به بحث و گفتگو پیرامون نحوه مشارکت در رویدادهای ICA همچنین نحوه بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن اتحادیه بین المللی پرداختند. در این راستا، مدیر امور بین الملل اتاق تعاون ایران بر اهمیت بهره‌گیری اعضای ایرانی ICA از ظرفیت‌های چشم‌گیر اتحادیه بین المللی تعاون (ICA) در زمینه‌هایی همچون شبکه‌سازی در سطح بین الملل، بهره‌گیری از دانش و تجربه تعاونی‌های موفق در جهان، حضور در کمیته‌های تخصصی ICA، بهره‌گیری از محتواهای تخصصی آن اتحادیه، حضور و مشارکت در رویدادها و کارگاه‌های آموزشی و مواردی از این دست، تاکید و اشاره کرد.

برچسب ها: تعاون اتحادیه
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر