25 بهمن 1401 - 20:40

تخفیف ۳۰ درصدی برای این کالاها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

تخفیف ۳۰ درصدی برای این کالاها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای از فروش ۳۴ قلم کالای اساسی با تخفیفات ویژه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور خبر داد.
کد خبر : ۱۴۶۷۹۹

به گزارش ایبِنا، منصور عالی‌پور با تأکید بر اینکه فروش فوق‌العاده از دهه مبارک فجر آغاز شده و تا عید سعید فطر ادامه می‌یابد، افزود: این طرح برای تقویت توان خرید و بهبود سبد معیشت هموطنان برنامه‌ریزی شده و اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با هماهنگی تأمین‌کنندگان کالا‌های اساسی، تخفیفات ۱۲ تا ۳۰ درصدی انواع کالا‌های تنظیم بازار را برای عرضه و فروش در طرح از فجر تا فطر تدارک دیده‌اند.




وی با اشاره به اینکه هدف از فروش کالا‌ها با تخفیفات ویژه، تلاش در جهت ایجاد فضایی آرام و بدون دغدغه برای تأمین مایحتاج اساسی در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان است، اظهار کرد: در طرح ویژه فروش از فجر تا فطر، ۳۴ نوع کالا از جمله انواع برنج خارجی، مرغ گرم و منجمد و گوشت منجمد تنظیم بازار با تخفیفات ویژه و به صورت فروش فوق‌العاده عرضه می‌شود.




بنابر اعلام شرکت بازرگانی دولتی، رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پایان با اعلام اینکه، اعضای اتحادیه در گروه پوشاک، کیف، کفش، شیرینی و شکلات برای شب عید نیز تدارک خوبی دیده‌اند تا در کنار محصولات غذایی و دیگر ملزومات مورد نیاز هموطنان، این محصولات نیز با ارائه تخفیفات ویژه در دسترس عموم قرار گیرد، خاطرنشان کرد: بازرسی و کنترل بازار برای نظارت بهتر و بیشتر بر کیفیت و قیمت کالا‌های عرضه شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایام پایانی سال تشدید می‌شود.




گفتنی است، فروشگاه‌های زنجیره‌ای با ۹۵۰۰ واحد فروشگاهی در سراسر کشور، کالا‌های اساسی و سایر ملزومات مردم را عرضه و توزیع می‌کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر