20 خرداد 1402 - 19:41
معاون وزیر اقتصاد تاکید کرد:

راه‌اندازی واحد‌های راکد و جدید با پرداخت تسهیلات

راه‌اندازی واحد‌های راکد و جدید با پرداخت تسهیلات
معاون وزیر اقتصاد از تلاش دولت برای احیای واحد‌های تولیدی و صنعتی و تسریع در راه اندازی واحد‌های جدید با پرداخت تسهیلات خبر داد.
کد خبر : ۱۵۱۶۱۷

به گزارش ایبِنا، قوامی در بازدید از طرح‌های تولیدی و صنعتی شهرستان شفت با تاکید بر ضرورت احیا واحد‌های راکد گفت: در سال ۱۴۰۲ واحد‌های صنعتی و صادراتی با پیشرفت ۶۰ درصد در کشور از تسهیلات تبصره ۱۸ بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به جزئیات تسهیلات بند الف تبصره (۱۸) قانون بودجه افزود: در سال گذشته در حدود مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان از محل منابع تبصره (۱۴) به بخش کشاورزی، صنعت، گردشگری و دانش بنیان اختصاص یافته است که این مبلغ با کمک منابع بانکی به حدود ۴۶ هزار میلیارد تومان رسید که در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

قوامی در ادامه با بیان اینکه منابع تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ نیز برای پرداخت به واحد‌های تولیدی و صنعتی تخصیص خواهد یافت گفت: متاسفانه در ۱۰ ماهه اول سال ۱۴۰۱، تخصیصی نداشتیم، اما طی ماه‌های پایانی سال گذشته، مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان از محل منابع تبصره ۱۸ تخصیص داده شد که این رقم نیز در سال جاری و با کمک استانها، به فعالان اقتصادی پرداخت می‌شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر