22 خرداد 1402 - 14:47
مدیرعامل بانک صنعت و معدن:

استان اردبیل برای ۸۱ طرح تولیدی، ۲۸ هزار میلیارد ریال دریافت کرده است

استان اردبیل برای ۸۱ طرح تولیدی، ۲۸ هزار میلیارد ریال دریافت کرده است
خورسندیان اظهار داشت: طی سال‌های اخیر در مجموع ۸۱ طرح با تسهیلاتی بالغ بر ۲۸ هزار میلیارد ریال در استان اردبیل تأمین مالی شده است.
کد خبر : ۱۵۱۷۲۰

 به گزارش ایبِنا، علی خورسندیان که به‌اتفاق هیئتی متشکل از مدیران ارشد این بانک، روز چهارشنبه هفدهم خردادماه به استان اردبیل سفرکرده بود در جلسه با استاندار و فعالان حوزه صنعت این استان اظهار داشت: نظام بانکی به‌عنوان یکی از کلیدی‌ترین ارکان اقتصاد کشور همواره تلاش کرده است با هماهنگی سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط، نقش مؤثری در رشد و توسعه اقتصادی کشور و بهبود وضعیت اشتغال در کشور ایفا کند و بانک صنعت و معدن به‌عنوان یک بانک تخصصی در حوزه تولید، مأموریت خود را در این راستا تعریف کرده است.


 وی افزود: ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان باهدف افزایش تولید مبتنی بر فناوری‌های نوین و پیشرفته صورت می‌گیرد؛ در استان اردبیل نیز ظرفیت بسیاری برای ایجاد و توسعه واحد‌های تولیدی دانش‌بنیان و فناور وجود دارد و بانک صنعت و معدن از مشارکت در این‌گونه طرح‌ها استقبال می‌کند به‌طوری‌که این موضوع برای ما یک اولویت در ارائه تسهیلات است.


 وی خاطرنشان کرد: بانک صنعت و معدن بیش از نیم‌قرن است که در کنار تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور حضور مستقیم و مؤثر داشته و بسیاری از کارخانه‌ها بزرگ و صاحب‌نام کشور با مشارکت این بانک در مناطق مختلف ایجاد شده‌اند تا کشور از خام‌فروشی فاصله گرفته و زمینه ایجاد ارزش‌افزوده بر روی مواد اولیه‌ای مانند نفت و مواد معدنی فراهم شود.


 در این نشست سید حامد عاملی استاندار اردبیل نیز عنوان داشت: برای محرومیت‌زدایی در حوزه صنعت این استان باید نگرش به بخش خصوصی تغییر کند؛ البته در این راستا برنامه‌ریزی‌های تخصصی صورت‌گرفته و با اجرای ۱۵ طرح صنعتی در استان برای ۱۲ هزار نفر اشتغال‌زایی خواهد شد.


خورسندیان در ادامه این سفر دوروزه به‌اتفاق هیئت همراه در جلسه با کارکنان مدیریت استانی حضور یافت و گفت: تخصص همکاران در این بانک، همواره به‌عنوان یکی از نقاط قوت و مزیت‌های آن بوده است.


 وی باتوجه‌به اهمیت حفظ مشتریان و جذب منابع به‌منظور تحقق اهداف و اجرای هرچه بهتر سیاست‌های بانک از همه کارکنان خواست در معرفی انواع خدمات بانک به مشتریان و دریافت بازخورد از آنان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.


خورسندیان در این سفر، وضعیت شعب مورد بازدید را از لحاظ مانده منابع، تسهیلات، وصول مطالبات، صدور ضمانت‌نامه و اعتبار اسنادی، NPL و... مورد بررسی قرارداد و بر لزوم ارتقای شاخص‌های عملکردی تأکید کرد.

 

منبع: روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر