گزارش مرکز غذایی جامعه کانادا درباره شیوع فقر در بزرگسالان مجرد این کشور

گزارش مرکز غذایی جامعه کانادا درباره شیوع فقر در بزرگسالان مجرد این کشور
از هر ۵ بزرگسال مجرد در کانادا ۱ نفر در فقر زندگی می‌کند
کد خبر : ۱۵۲۰۰۸

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از عمون - در میان نگرانی‌های مداوم در مورد ناامنی غذایی، یک گزارش ملی جدید منتشر شده توسط مراکز غذایی جامعه کانادا (CFCCC) نشان می‌دهد که نرخ فقر نگران‌کننده در میان بزرگسالان مجرد در سن کار در کانادا سه برابر بیشتر از میانگین ملی است که بسیاری از آن‌ها از کمبود غذا و ناامنی رنج می‌برند.

بر اساس این گزارش که با عنوان «زنگ خطر به صدا درآمد» منتشر شده است، بیش از یک نفر از هر پنج بزرگسال (۲۲ درصد) زیر خط فقر زندگی می‌کند و نشان می‌دهد که بزرگسالان مجرد با یکی از بالاترین نرخ‌های فقر در کشور مواجه هستند.

بسیاری از بزرگسالان مجرد در سن کار به فرصت‌های شغلی موقت، کم درآمد و پاره وقت وابسته هستند که فاقد مزایا و ثبات هستند. این گزارش نشان می‌دهد که برنامه‌های حمایت اجتماعی موجود منسوخ شده و برای بازار کار فعلی نامناسب است که به چالش‌های پیش روی این افراد کمک نخواهد کرد.

بر اساس این گزارش، نزدیک به ۱ میلیون فرد بزرگسال مجرد در سن کار در چرخه فقر شدید گیر کرده اند که درآمدشان کمتر از نیمی از آستانه درآمد پایین ۲۵۲۵۲ دلاری برای یک خانوار است.

در این گزارش آمده است که این افراد بالغ مجرد در سن کار ۳۸ درصد از کل خانوار‌های ناامن غذایی در کشور را تشکیل می‌دهند و ۶۱ درصد آن‌ها به تنهایی زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

این گزارش نشان می‌دهد که تقریباً نیمی (۴۷ درصد) از بزرگسالان مجرد در مسکن غیرقابل سکونت زندگی می‌کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر