05 تير 1402 - 19:31

عرضه ۳ هزار میلیارد تومان کالا‌های اموال تملیکی در مزایده سراسری الکترونیکی

عرضه ۳ هزار میلیارد تومان کالا‌های اموال تملیکی در مزایده سراسری الکترونیکی
حدود سه هزار میلیارد تومان کالا در مزایده شماره ۲۶۹ سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی عرضه می‌شود.
کد خبر : ۱۵۲۲۹۰

به گزارش ایبِنا از وزارت اقتصاد و امور دارایی، سعید غلامی باغی معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حدود سه هزار میلیارد تومان کالا در مزایده شماره ۲۶۹ این سازمان شامل ماشین آلات راهسازی، خودرو‌های سنگین و خودرو‌های سبک عرضه می‌شود.

 

وی اظهار داشت: این سازمان در راستای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های تعیین شده در تسریع تعیین تکلیف کالا‌های در اختیار، اقدام به برگزاری مزایده‌های سراسری و حراج‌های عمومی کرده است.در همین راستا مزایده سراسری عمومی الکترونیکی ۲۶۹ سازمان در دستور کار قرار گرفت که از ۶ تا ۱۴ تیرماه در ۳۰ استان، متقاضیان می‌توانند از کالا‌ها بازدید کنند.

غلامی باقی با اشاره به اینکه رمزگشایی این مزایده در ۲۰ تیرماه صورت خواهد گرفت، گفت: حدود ۳ هزار میلیارد تومان کالا در این مزایده عرضه شده است که شامل ماشین آلات راهسازی، خودرو‌های سنگین، خودرو‌های سبک و اقلام متنوع دیگر می‌شود.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به حجم بالای کالا‌های در اختیار استان تهران مزایده فوق العاده ۵۷۳ در دستور کار سازمان قرار گرفته که متقاضیان از یکم تا ۶ تیرماه می‌توانند از انبار‌های اموال تملیکی استان تهران بازدید کنند.

وی با بیان اینکه رمزگشایی این مزایده ۱۰ تیرماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: حدود ۷۳ میلیارد تومان کالا‌های متنوع از جمله ماشین آلات راهسازی، خودرو‌های سواری و ابزار آلات و مواد اولیه در این مزایده عرضه می‌شود.

غلامی باقی همچنین با توجه به رونمایی از سامانه حراج خرده فروشی سازمان در خردادماه امسال گفت: در این راستا سومین حراج خرده فروشی در دستور کار استان تهران قرار گرفت، در این حراج ۹۹ بسته غذایی خانوار شامل برنج، روغن مایع و جامد از روز گذشته عرضه شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ستاد دولت و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از کالا‌ها بازدید کنند.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: متقاضیان از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب ۶ تیرماه می‌توانند قیمت پیشنهادی خود را درج کنند. وی افزود: بعد از پایان حراج اسامی برندگان در سایت اطلاع رسانی شده و آن‌ها می‌توانند با مراجعه به اداره اموال تملیکی استان تهران کالای خود را دریافت کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر