18 تير 1402 - 17:45

مدیرعامل بانک مسکن منصوب شد

مدیرعامل بانک مسکن منصوب شد
طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد، سیدعباس حسینی به عنوان مدیرعامل بانک مسکن منصوب شد.
کد خبر : ۱۵۲۷۴۵

به گزارش ایبِنا، سید عباس حسینی؛ مدیر عامل بانک مسکن در مراسم معارفه خود گفت: بانک مسکن با داشتن سرمایه انسانی توانمند، فرهیخته و متعهد می‌تواند با پیاده‌سازی الگوی بانکداری نوین اسلامی، خودباوری و تلاش جهادی و شبانه‌روزی، گام‌های بزرگی در راستای خدمت به ملت شریف، نجیب و صبور ایران اسلامی و همچنین تحقق وعده مسکن دولت مردمی بردارد.

وی افزود: در حال حاضر، موضوع تامین مسکن مناسب برای مستضعفین جامعه و همچنین زوج‌های جوان، مورد تاکید فراوان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ریاست محترم جمهوری است که ان شاءالله با توکل بر خدا و استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود و بالقوه بانک در جهت تحقق وعده مسکن دولت سیزدهم گام برمی‌داریم.

مدیرعامل بانک مسکن همچنین به سرمایه اجتماعی دولت سیزدهم اشاره و تاکید کرد که عموم مردم عزیز برای تحقق عدالت اجتماعی و رفع مسائل و مشکلات موجود، به این دولت اعتماد کرده‌اند و بر همه ما تکلیف است که با تمام توان خود و در قامت یک سرباز وظیفه‌شناس انقلاب و رهبری در جهت حفظ و ارتقای این سرمایه اجتماعی ارزشمند تلاش کنیم و پاسخگوی همراهی و حمایت صادقانه ملت شریف ایران باشیم.

حسینی همچنین با اشاره به ضرورت پیگیری اجرای کامل قانون نهضت ملی مسکن، بر اهمیت دانش روز در مسکن‌سازی تاکید و اهم استراتژی‌ها و برنامه‌های کلان حمایت مالی و اولویت‌های خود در بانک مسکن را در کلی‌ترین حالت اعلام کرد.

وی در این خصوص بر حمایت از الگوی مسکن ایرانی اسلامی متناسب با شرایط اقلیمی و زیست‌محیطی هر شهر و منطقه و در راستای توسعه پایدار، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه ساخت مسکن با تاکید بر فن‌آوری‌های نوین در تولید و ساخت محصولات، مصالح و تجهیزات ساختمان‌سازی، حمایت از ساخت مسکن در روستا‌ها و شهر‌های مرزی با هدف تحقق عدالت اجتماعی، تمرکززدایی، رشد و توسعه متوازن اقتصادی کشور و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها و حمایت از ساخت خانه‌های سبز و شهرسازی با ویژگی‌های استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر و پاک از قبیل انرژی خورشیدی و باد و مدیریت پسماند و مصرف انرژی تاکید کرد.

حسینی همچنین در اهمیت لزوم بهبود کمیت و کیفیت ارایه خدمات مالی و تسهیلات بانک با تاکید بر ارایه سریع و آسان خدمات بانکی مورد نیاز به مشتریان و طراحی و توسعه ابزار‌های مالی جدید برای پاسخگویی به تقاضا‌های متنوع، استقرار کامل سیستم بانکداری متمرکز (Core Banking) و تقویت بانکداری الکترونیکی و شرکتی و نیز ارتقای شفافیت و شاخص‌های سلامت و نظارت بانکی سخن گفت.

مدیرعامل بانک مسکن در ادامه گفت: دستیابی به اهداف و برنامه‌های اعلامی دولت محترم، نیازمند همدلی و تلاش مضاعف تمامی همکاران خدوم و پرتلاش بانک مسکن است و امیدوارم که به لطف و مدد حضرت حق و همراهی همکاران عزیز و با حرکت در جهت شایسته‌سالاری، نخبه پروری، بازگرداندن ثبات و آرامش سازمانی و اجرای برنامه‌های عملیاتی مبتنی بر راهبرد‌های سازمانی، عملکرد خداپسندانه و موفقی داشته باشیم. قطعاً حضور جوانان متعهد، متخصص و انقلابی به عنوان سرمایه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسوولیت‌های اجرایی بانک نیز مسیر خدمت رسانی ما به مردم گران‌قدر کشورمان را هموارتر می‌سازد.

حسینی در انتها ضمن تشکر و سپاس از حسن اعتماد رییس جمهوری، وزیر راه و شهرسازی و وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اینجانب و همکاران عزیز و ارزشمند بانک مسکن با توکل بر خدا و استعانت از ائمه اطهار، تمام توان، دانش و تجارب خود را در راستای ارتقای جایگاه بانک مسکن و خدمت رسانی به ملت شریف ایران به کار خواهیم بست تا ان شاءالله فرزند شایسته این مرز و بوم و رهبر فرزانه انقلاب باشیم و در مسیر تحقق آرمان‌های امام شهدا و شهیدان والامقام و مردم عزیزمان گام برداریم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر