16 مرداد 1402 - 16:58

ایجاد شفافیت و تعامل با مردم، بدون مشارکت خبرنگاران میسر نمی‌شود

ایجاد شفافیت و تعامل با مردم، بدون مشارکت خبرنگاران میسر نمی‌شود
مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت: ایجاد شفافیت، تعامل و ارتباط دوسویه سازمان‌ها و نهاد‌ها با مردم، بدون مشارکت خبرنگاران حرفه‌ای میسر نخواهد شد.
کد خبر : ۱۵۳۷۲۵

به گزارش ایبِنا، علی خورسندیان؛ مدیر عامل بانک صنعت و معدن طی پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت و دراین پیام نوشت:


اهل قلم و رسانه همواره رسالت تحسین برانگیز روشنگری، اطلاع یابی و اطلاع رسانی را بر عهده دارند و به عنوان ذهن و وجدان بیدار و زبان رسای آحاد مردم همواره تاریخ ساز و مؤثر بوده اند.


در جهان امروز که اهمیت تنویر افکار عمومی دوچندان گشته است، قدرت رسانه و خبرگزاری‌ها بر هدایت جریان افکار عمومی بر کسی پوشیده نیست و در شرایط کنونی کشورمان نیز اهل قلم و رسانه‌ها وظیفه خطیری در خصوص تحلیل وضعیت موجود، تبیین واقعیت‌ها و دمیدن روحیه امید و خودباوری به جامعه بر عهده دارند که لازم است اطلاعات و داده‌های صحیح را از بطن جامعه دریافت کرده و در جهت ارتقای آگاهی عموم گام بردارند.


بی تردید تحقق اهداف کلان کشور در سال «مهار تورم و رشد تولید» و ایجاد شفافیت، تعامل و ارتباط دوسویه سازمان‌ها و نهاد‌ها با مردم، بدون مشارکت و تلاش‌های خبرنگاران حرفه‌ای و اصحاب رسانه میسر نخواهد شد.


اینجانب وظیفه خود می‌دانم که در این فرصت مغتنم از تلاش‌های تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه به خصوص عزیزانی که صمیمانه با بانک صنعت و معدن همکاری داشته اند، قدردانی نمایم و موفقیت روزافزون همه آنان را از درگاه خداوند متعال و تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) خواستارم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر