17 مرداد 1402 - 17:46
به مناسبت روز خبرنگار؛

مدیرعامل بانک ملی از ایبِنا بازدید کرد

مدیرعامل بانک ملی از ایبِنا بازدید کرد
مدیرعامل بانک ملی ایران امروز ۱۷ مردادماه،به مناسبت روز خبرنگار از بخشهای مختلف موسسه مطبوعاتی بازار پول و ارز (ایبِنا)بازدید کرد.
کد خبر : ۱۵۳۷۵۸

به گزارش خبرنگار ایبِنا، ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از تحریریه ایبِنا با بیان اینکه عمده‌ی تامین مالی در اقتصاد ایران بر دوش نظام بانکی است گفت: متاسفانه افراد و شبکه‌هایی هستند که هدفمند به نظام بانکی حمله می‌کنند و هر اتفاقی که در حوزه اقتصادی روی می‌دهد، نظام بانکی را مورد انتقاد قرار می‌دهند که متاسفانه ما نتوانستیم در عمل، دستاورد‌های خودمان را در صنعت بانکداری ارائه دهیم و از آن دفاع کنیم.

 

وی تاکید کرد: به ضِرس قاطع یکی از حوزه‌هایی که بهره‌وری و کارایی بسیاری بالایی در اقتصاد کشور دارد، صنعت بانکداری است که توسط کارکنان خدوم نظام بانکی محقق شده است.

 

نجارزاده افزود: متاسفانه حمله‌های زیادی به صنعت بانکداری می‌شود که عمده حمله‌ها از طریق انتشار خبر‌های نادرست هم روی می‌دهد و خوشبختانه با جایگاهی که «ایبِنا» پیدا کرده است، نقش آفرینی خوبی در این زمینه دارد و ما نیز از آن حمایت خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: اگر طرح و پیشنهادی هم داشته باشید از آن استقبال می‌کنیم و می‌توانیم تعامل دو طرفه داشته باشیم تا هم صنعت بانکداری را نزد افکار عمومی به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و هم اینکه خدمتی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر، کرده باشیم.

 

مدیرعامل بانک ملی از ایبِنا بازدید کرد

 

مدیرعامل بانک ملی از ایبِنا بازدید کرد

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر