24 مرداد 1402 - 09:39
عضو هیئت مدیره بانک مسکن؛

اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ۷ هزار و ۵۳۶ متقاضی در بانک مسکن/ تعیین شعبه نزدیک به ۱۰ هزار نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج

اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ۷ هزار و ۵۳۶ متقاضی در بانک مسکن  تعیین شعبه نزدیک به ۱۰ هزار نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج
از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 10 هزار نفر از متقاضیانی که در صف انتظار دریافت تسهیلات ازدواج قرار دارند، تعیین شعبه شده‌اند.
کد خبر : ۱۵۳۹۸۵

به گزارش ایبِنا، سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور اعتباری بانک مسکن با اشاره به روند پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در این بانک گفت: از تعداد ۲۴ هزار و ۷۴۹ متقاضی برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک مسکن تعداد ۹ هزار و ۵۳۰ متقاضی تعیین شعبه شده و این افراد به شعبه مورد نظر معرفی شده‌اند.

وی افزود: روند ارایه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک مسکن با شتاب بسیار مناسبی در جریان است و از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۷ هزار و ۵۳۶ فقره از این تسهیلات به مبلغ ۱۵ هزار و ۱۳۸ میلیارد ریال به زوج‌های متقاضی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن ادامه داد: با این شرایط تا نیمه مردادماه سال جاری قریب به ۸۰ درصد از متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج که در بانک مسکن تعیین شعبه شده‌اند، این تسهیلات را دریافت کرده‌اند و این موضوع به خوبی نشان دهنده اهتمام بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات حمایتی از جوانان و خانواده‌ها در راستای اهداف دولت محترم است.

وی تصریح کرد: تسهیل پرداخت تسهیلات حمایتی مربوط به ازدواج، فرزندآوری و ... ازجمله اقداماتی است که در بانک مسکن صورت گرفته تا متقاضیان در مدت زمان کمتری بتوانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر