28 مرداد 1402 - 13:00

لیست شعب منتخب بانک ملی ایران برای عرضه ارز اربعین

لیست شعب منتخب بانک ملی ایران برای عرضه ارز اربعین
فروش ارز به زائرین اربعین حسینی از امروز؛ ۲۸ مردادماه در اپلیکیشن بله بانک ملی ایران آغاز شده و تا ۱۴ شهریورماه ادامه دارد.
کد خبر : ۱۵۴۱۰۸

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شعب منتخب بانک ملی ایران در سراسر کشور به منظور تسهیلِ شرایط عزیمت زائران کربلای معلی در ایام اربعین حسینی، طبق بخشنامه بانک مرکزی، اقدام به فروش ارز حداکثر به مبلغ ۲۰۰ هزار دینار عراق به هر زائر می‌کند.

 

ارز اربعین تنها به زائرین بالای ۵ سال تعلق می‌گیرد و نرخ آن بر اساس نرخ دینار عراق مندرج در سامانه ارزی ملی «سام» محاسبه خواهد شد.

 

فرآیند فروش ارز به متقاضیان به‌صورت ۲۴ ساعته و در بستر اپلیکیشن بله بانک فراهم شده و امکان فروش به صورت حضوری وجود نخواهد داشت.

 

مدارک مورد نیاز برای تحویل ارز در شعب انتخابی توسط متقاضیان برای زائرین بالای ۱۵ سال با اصل کارت ملی و گذرنامه معتبر یا اصل کارت ملی و «برگه تردد اربعین» معتبر و برای زائرین بین ۵ تا ۱۵ سال با اصل شناسنامه خواهد بود.

 

البته سرپرست خانوار می‌توانند برای دریافت ارز اربعین اعضای خانواده خود (همسر و فرزندان) با همراه داشتن اصل مدارک خود و کارت ملی و گذرنامه سایر اعضای خانواده به شعبه مراجعه کند و نیازی به حضور تمام افراد خانواده نیست.

 

درخواست فروش ارز برای افراد بالای ۱۸ سال با کنترل تطابق شماره ملی، شماره موبایل و کارت بانکی صورت می‌پذیرد و افراد ۵ تا ۱۸ سال نیز می‌توانند با شماره همراه والدین یا اعضای خانواده خود اقدام به خرید ارز کنند.

 

افرادی که سهمیه ارز اربعین را دریافت می‌کنند محدودیتی بابت دریافت ارز مسافرتی امسال ندارند.



متقاضیان می‌توانند لیست شعب منتخب بانک ملی ایران را از  اینجا مشاهده کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر