11 شهريور 1402 - 16:59

منظور: تقدیر رهبر انقلاب از عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم، تزریق خون تازه در رگ‌های دولت بود

منظور: تقدیر رهبر انقلاب از عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم، تزریق خون تازه در رگ‌های دولت بود
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: فرمایشات رهبری در تقدیر از دستاورد‌های دو ساله دولت سیزدهم همچون تزریق خون تازه در رگ‌های دولت است.
کد خبر : ۱۵۴۷۱۱

به گزارش ایبِنا، داود منظور در خصوص تمجید رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم، اظهار داشت: دیدار روز چهارشنبه (هشتم شهریورماه) رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، فرصت بسیار مغتنمی بود که ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دوساله دولت توسط رئیس جمهور به محضر معظم له، اعضای دولت در جریان تحلیل‌ها و دیدگاه‌های راهگشای ایشان درباره مسائل مختلف کشور قرار بگیرند.

 

وی ضمن قدردانی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر پیشرفت تعداد قابل توجهی از شاخص‌های اقتصاد کلان، افزود: دولت مردمی سیزدهم، خود را متعهد به تحقق آرمان‌های گران‌بهای انقلاب اسلامی در خصوص تحقق عدالت و رفاه برای آحاد مردم می‌داند.

 

معاون رئیس جمهور ادامه داد: تمام هم و غم اعضای دولت، به‌ویژه تیم اقتصادی، پس از جلب رضایت خداوند متعال، عملیاتی ساختن منویات مقام معظم رهبری در حوزه معیشت مردم و کاهش مشکلات اقتصادی کشور است.

 

منظور گفت: کسب این دستاورد‌ها در دولت سیزدهم جز با توکل به خداوند متعال و بهره‌گیری از توان داخلی و ظرفیت‌های کارشناسی و مردمی و پایبندی به اصول علمی و تخصصی حاصل نمی‌شد و دولت سیزدهم در ادامه مسیر خود نیز ضمن نصب‌العین قرار دادن رهنمود‌ها و تذکر‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص حرکت پرشتاب برای بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم، اعتماد کم‌نظیر رهبری و همراهی و همدلی مردم با دولت را سرمایه‌ای بزرگ برای خود می‌داند.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: فرمایشات ارزنده مقام معظم رهبری در تقدیر از عملکرد اقتصادی و دستاورد‌های دوساله دولت سیزدهم، همچون تزریق خون تازه در رگ‌های دولت بود و تک تک اعضای هیئت دولت، رهنمود‌ها و تذکر‌های ایشان را نصب‌العین فعالیت خود می‌دانند.

 

وی گفت: دغدغه دولت سیزدهم، حل مشکلات مردم، تأمین امنیت، آسایش و رفاه بیشتر است و اعضای دولت خود را متعهد می‌دانند با کار و کوشش شبانه‌روزی و جهادی، زندگی را به کام مردم کشور شیرین‌تر کنند.

 

منبع: ایرنا

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر