16 شهريور 1402 - 15:06

شرایط و ویژگی‌های وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا + مبلغ اقساط

شرایط و ویژگی‌های وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا + مبلغ اقساط
بانک سینا با هدف کمک سریع به تامین منابع مالی مورد نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی، وام ۲۰۰ میلیونی در قالب طرح «ارمغان» تدارک دیده است.
کد خبر : ۱۵۴۸۷۸

به گزارش ایبِنا، آن دسته از مشتریانی که مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح ارمغان سینا هستند باید در یکی از شعب سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و حداقل به مدت دو ماه در آن ۵ میلیون تومان نگهداری کنند. متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. سود این تسهیلات مطابق نرخ اعلامی بانک مرکزی، ۲۳ درصد، است. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط نیز به ۶۰ ماه می‌رسد. لازم به ذکر است طی مدت زمان بازپرداخت اقساط، اصل سپرده مسدود نخواهد شد.

 

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، سقف بازپرداخت و نرخ سود اعلامی، میزان هر قسط، ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۹۴ تومان است. کل سود تسهیلات، ۱۳۸ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۶۵۳ تومان و جمع رقم وام و سود آن، ۳۳۹ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۶۵۳ تومان خواهد بود.

 

آشنایی با خدمات بانک سینا

 

بانک سینا یکی از بانک‌های نسبتا جوان کشور است که بیست و هشتم اسفندماه سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک به دلیل برخورداری از پیشرفته‌ترین سامانه بانکداری الکترونیک، گستردگی شعب در سراسر کشور و کارکنانی منظم، دقیق و سریع در ارائه خدمات بانکی توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

این بانک انواع خدمات مرتبط با گشایش حساب، صدور انواع ضمانت نامه، پرداخت قبوض شهری، پرداخت انواع تسهیلات در قالب عقود اسلامی، اجاره صندوق امانات، موبایل بانک، اینترنت بانک همراه، دریافت گردش حساب و … را به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر