27 شهريور 1402 - 14:38
سامانه تسهیلات آنلاین بانک پارسیان رونمایی شد

صدور کارت اعتباری ۳۰۰ میلیون‌تومانی در سامانه «ستاپ» پارسیان

صدور کارت اعتباری ۳۰۰ میلیون‌تومانی در سامانه «ستاپ» پارسیان
مشتریان حقیقی بانک پارسیان می توانند درخواست دریافت وام به صورت غیرحضوری تا سقف 300میلیون تومان را در سامانه ستاپ ثبت کنند.
کد خبر : ۱۵۵۲۱۶

به گزارش خبرنگار ایبِنا، سامانه تسهیلات آنلاین بانک پارسیان (ستاپ) امروز با حضور کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان و اعضای هیئت‌مدیره این بانک رونمایی شد. تمرکز این سامانه در حال حاضر صدور کارت اعتباری تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان به مشتریان حقیقی است.

 

سامانه ستاپ باهدف غیرحضوری کردن و کاهش مراجعه مشتریان به شعب جهت دریافت تسهیلات خرد در بانک پارسیان راه‌اندازی شده و در حال حاضر تمرکز آن بر صدور کارت اعتباری است.

 

مشتریان در این سامانه می‌توانند مراحل پیشرفت کار را مشاهده و در صورت احراز شرایط، درخواست محصول کارت اعتباری را به‌صورت غیرحضوری ثبت و پیگیری کنند. همچنین، در این سامانه عملیات ثبت درخواست تسهیلات، بارگذاری مدارک موردنیاز و انجام استعلام‌های مربوطه به‌صورت کاملاً غیرحضوری انجام می‌شود.

 

پس از تأیید نهایی درخواست، با یکبار مراجعه مشتری به شعبه انتخاب شده برای احراز هویت و امضای قراردادها، کارت اعتباری به مشتری تحویل داده می‌شود.

 

ستاپ چه ویژگی‌هایی دارد؟


از ویژگی‌های سامانه ستاپ می‌توان به اطلاع از شرایط عمومی تسهیلات، هزینه‌ها و کارمزد‌های مرتبط و مدارک موردنیاز، ثبت غیرحضوری درخواست کارت اعتباری، بارگذاری مدارک توسط مشتری، فراخوانی اطلاعات مشتری در فرم مربوطه و تکمیل سیستمی فرم‌ها، اخذ استعلام‌های خودکار و امکان مشاهده پاسخ استعلام‌ها توسط مشتری، حذف پرونده فیزیکی و بایگانی مستندات به‌صورت خودکار، امکان رهگیری وضعیت درخواست در هر لحظه برای مشتری و پیام‌رسانی به مشتری برای انجام اقدامات در هر مرحله اشاره کرد.

 

عادل برجیسیان، مدیر سازمان و روش‌های بانک پارسیان در آیین رونمایی از سامانه تسهیلات آنلاین پارسیان (ستاپ) اظها کرد: رویه‌ پرداخت کنونی تسهیلات حضوری به این صورت است که مشتری باید با چندبار مراجعه به بانک‌ها موفق به دریافت وام شود اما با درخواست از طریق سامانه ستاپ، مشتری تنها یک بار باید به بانک مراجعه کند.

 

وی با بیان اینکه تمام خدمات بانکی می‌توانند به صورت آنلاین، دیجیتال و غیر حضوری انجام شود، تصریح کرد: در دولت سیزدهم با نگاه به فراگیری مالی و دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد، روند دریافت تسهیلات به صورت غیرحضوری مورد حمایت قرار گرفته است. خدماتی که در حال حاضر در بیشتر بانک‌ها به صورت غیرحضوری انجام می‌شود در حوزه ریالی است و حوزه اعتبارات نیز اول مسیر است. برای حوزه ارزی هم هنوز مسیر زیادی داریم.

 

برجیسیان در رابطه با ویژگی‌های سامانه ستاپ بانک پارسیان گفت: اخذ خودکار استعلام‌ها و امکان مشاهده پاسخ استعلام توسط مشتری، تکمیل فرم پیشنهاد اعتباری از طریق واکشی اطلاعات از سامانه بانک، حذف پرونده فیزیکی و بایگانی مستندات به صورت خودکار و تهیه گزارش اطلاعات اعتباری به صورت سیستمی از ویژگی‌های سامانه ستاپ هستند.

 

مدیر سازمان و روش‌های بانک پارسیان با بیان اینکه  مشتریان حقیقی  که شرایط دریافت کارت اعتباری را دارند، گروه مشتریان هدف استفاده کننده از سامانه ستاپ هستند که می‌توانند تا سقف سه میلیارد ریال کارت اعتباری دریافت کنند. وثائفی که از مشتری اخذ می‌شوذ هم چک و سفته مطابق ضوابط اعتباری بانک خواهد بود.

 

به گفته او، در فاز آزمایشی بیش از ۵۰۰ درخواست در سامانه ستاپ ثبت و بیش از ۱۰۰۰ درخواست نیز پردازش شده است.

 

مدیر سازمان و روش‌های بانک پارسیان در پایان تاکید کرد که مشتریان حقیقی بانک پارسیان می‌توانند انتقادات و شکایت‌های خود از سامانه ستاپ را به شماره تماس ۸۱۱۵۱۰۰۰ اعلام کنند.

فیلم و پخش زنده
بیشتر