25 آبان 1402 - 19:30
نماینده مجلس در گفت‌وگو با ایبنا؛

تیر رسانه‌های معاند برای ایجاد تلاطم در بازار ارز به سنگ خورد/ دلار کاهشی شد

تیر رسانه‌های معاند برای ایجاد تلاطم در بازار ارز به سنگ خورد  دلار کاهشی شد
یک نماینده مجلس گفت: جنگ روانی رسانه‌های معاند برای ایجاد تلاطم در بازار ارز، چون پایه و اساس اقتصادی نداشت، با ناکامی روبه‌رو شد.
کد خبر : ۱۵۶۶۰۸

یک نماینده در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا اظهار کرد: رسانه‌های ضد انقلاب در روزهای گذشته تمام تلاش خود را برای ایجاد تلاطم در بازار ارز ایران به کار گرفتند اما با وجود افزایش قیمت در یکی دو روز اول، روند کاهشی قیمت‌ها در بازار آغاز شد؛ هرچند نوسانات اندکی وجود دارد اما در همین حد باقی می‌ماند. 

 

مهرداد ویس کرمی تصریح کرد: رسانه‌های معاند در یکی دو ماه گذشته تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با ایجاد فضاسازی ایران باعث ایجاد تلاطم در بازار ارز و اقتصاد کشور شوند.

 

وی افزود: رسانه‌های معاند سعی داشتند اینگونه القا کنند که چرا باید ملت ایران هزینه جنگ در غزه را پرداخت کند و تمام تلاششان بر این بود تا با ایجاد تلاطم در بازار ارز از طریق فضاسازی رسانه‌ای موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورد.

 

به گفته نماینده مردم خرم آباد در مجلس، این فضاسازی‌ها نشان می‌دهد که تلاطم ایجاد شده در بازار ارز در هفته گذشته جنبه روانی دارد نه اقتصادی.

 

ویس کرمی تاکید کرد: البته با وجود این فضاسازی‌های رسانه‌ای پس از گذشت دو سه روز از آغاز درگیری در سرزمین اشغالی، ما شاهد آغاز روند کاهشی قیمت ارز در بازار بودیم و همین مسئله خود بیانگر و نشان دهنده آن است که این افزایش قیمت ارز در بازار جنبه روانی داشته و دارد.

 

وی افزود: ما در ماه‌های گذشته شاهد آزادسازی‌های بخش قابل توجهی از دارایی‌های بلوکه شده ایران در کشورهای مختلف و همچنین وصول دارایی‌ها و پول‌های ناشی از فروش نفت بودیم که این مسائل باعث ثبات بیشتر در بازار ارز کشور و دست پر بانک مرکزی در مدیریت این بازار شده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر