09 آبان 1402 - 10:47
وزیر راه و شهرسازی:

پروژه سبحان قرچک با اقدام مناسب و سریع بانک مسکن به‌زودی تحویل متقاضیان خواهد شد

پروژه سبحان قرچک با اقدام مناسب و سریع بانک مسکن به‌زودی تحویل متقاضیان خواهد شد
وزیر راه و شهرسازی در بازدید میدانی امروز از پروژه ۱۰۰۰ واحدی سبحان قرچک، از اقدامات خوب و سریع بانک مسکن در رفع مشکلات و ایمن‌سازی این پروژه تقدیر کرد.
کد خبر : ۱۵۶۷۳۵

به گزارش ایبنا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن؛ وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدید که با حضور مدیرعامل بانک مسکن انجام شد گفت: بنابر تاکید رییس محترم جمهوری مبنی بر رفع مشکلات این پروژه و تحویل به مردم منطقه، عملیات تکمیل، مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی این واحد‌ها به بانک مسکن واگذار شد و این بانک در دو ماه و نیم گذشته با به‌کارگیری حداکثر ظرفیت به نحو شایسته‌ای به رفع مشکلات فنی و زیرساختی این مجموعه اقدام کرده است.


وی با بیان اینکه کار عمرانی در این پروژه با حداکثر ظرافت رو به اتمام است گفت: در حال حاضر نیز آزمایش‌های گسترده‌ای در آزمایشگاه فنی مکانیک و خاک در وزارت راه و شهرسازی برای حصول اطمینان از مقاومت خاک منطقه در حال انجام است که نتایج ظرف چند روز آینده اعلام و بررسی خواهد شد.


وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در همین راستا، امروز نیز با حضور سازمان نظام مهندسی و جمع‌بندی نظرات تکمیلی این نهاد، از ایمنی ساخت واحد‌ها که برای ما دارای اولویت است؛ اطمینان بیشتری حاصل خواهد شد.


بذرپاش گفت: این پروژه با همکاری بانک مسکن به زودی تکمیل و با تحویل در مدلی مشابه طرح نهضت ملی مسکن در مدار پروژه‌های تحویل شده به خانوار‌های نیازمند قرار می‌گیرد.


وی تصریح کرد: پروژه سبحان قرچک ۲۰ سال پیش کلید خورد و عملیات اجرایی و احداث آن تقریباً ۱۰ سال قبل به اتمام رسیده بود؛ اما به دلیل برخی مشکلات موجود به مردم تحویل داده نشد که ظرف دو ماه و نیم گذشته تاکنون با واگذاری به بانک مسکن و تامین مالی و عملیات اجرایی توسط این بانک به زودی به چرخه عرضه در بازار مسکن بازخواهد گشت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر