16 دی 1402 - 10:15
در گفت‌وگو با ایبنا مطرح شد؛

نوسانات اخیر ارز جنبه روانی دارد و موقتی است/ سودجویان بدانند همه در یک کشتی هستیم

نوسانات اخیر ارز جنبه روانی دارد و موقتی است  سودجویان بدانند همه در یک کشتی هستیم
یک نماینده مجلس گفت: افزایش قیمت دلار در روز‌های اخیر هیچ ارتباطی به میزان عرضه و تقاضا در بازار نداشته و جنبه روانی دارد.
کد خبر : ۱۵۹۰۴۷

علی جدی؛ نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا با اشاره به افزایش قیمت دلار در روز‌های اخیر اظهار کرد: افزایش قیمت ارز که بعد از حادثه تروریستی کرمان اتفاق افتاد، جنبه روانی دارد و موقتی خواهد بود چرا که مشکلی در عرضه و تقاضای دلار در بازار ایجاد نشده است.

 

وی افزود: طبق گزارش رئیس کل بانک مرکزی در صحن علنی مجلس، وضعیت منابع ارزی کشور خوب است و در حال حاضر ارز‌های نفتی‌مان را از کشور‌های مختلف وصول می‌کنیم و در سایر حوزه‌ها نیز توانسته‌ایم با صادرات کالا‌ها، منابع ارزی بیشتری برای کشور به دست بیاوریم.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی خطاب به دلالان و سودجویان تاکید کرد: کسانی که منفعت طلبانه و به بهانه حادثه تروریستی کرمان اقدام به افزایش قیمت دلار و برهم زدن بازار می‌کنند باید بدانند که خودشان هم از این اقدامات متضرر خواهند شد.

 

جدی خاطرنشان کرد: آن‌ها که به بهانه حادثه تروریستی کرمان نرخ ارز را افزایش می‌دهند و عده‌ای نیز به فضاسازی رسانه‌ای در این باره می‌پردازند بدانند که ما همه سوار یک کشتی هستیم و اینگونه اقدامات به ضرر و زیان خودشان هم منجر می‌شود.

 

وی گفت: این عده همان‌ افرادی هستند که به بهانه عملیات طوفان‌الاقصی نیز اقدام به جوسازی در بازار ارز کرده و باعث افزایش قیمت دلار شدند که البته در آن مرحله نیز این تلاطم‌ها با مدیریت بانک مرکزی کنترل شد و قیمت‌ها به حالت عادی برگشت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر